kylpykaveri :3 kylpykaveri :3
Tuure video Tuure video
Railin ihmiset Railin ihmiset
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
pyöräilijäsammakko pyöräilijäsammakko
tulee puhdasta tulee puhdasta
Hirsirakentaminen on rankkaa Hirsirakentaminen on rankkaa
Espoo.. Espoo..
kunnon ninja kunnon ninja
näin kova nälkä meillä on :3 näin kova nälkä meillä on :3
En tehny ite joten tuli kalliiks En tehny ite joten tuli kalliiks
Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin Olispa tämmösiä poliitikkoja suomessakin
Husuilua Husuilua
Lol saunaan Lol saunaan
hahaha hahaha
Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa
Ihan eri asia? Ihan eri asia?
Tilasto Tilasto
ei täällä ole ketään muita :3 ei täällä ole ketään muita :3
pelataan :3 pelataan :3
et tuo sitä tänne >:3 et tuo sitä tänne >:3
shaka shaka
7evill päätyi taivaaseen 7evill päätyi taivaaseen
Laadukasta Laadukasta
 837 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 28.05.2021 16:48:33
[ + 2 | ]

Aspendosin ransukebu

[54113] [20210528_164556(0).jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210528_164556(0).jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaisilla

28.05.2021 19:38:43
#467246 [+-] Piilota Suosittele

Ranut päällä takaa monesti sen, että ovat rapeita eivätkä vetisiä perkeleitä. Aika kalpeita tosin nuo ovat, arvostan paikkoja, joissa perunoihin on laitettu edes jotain mausteita makua tuomaan.

[ 2 viestiä | ]