Kuka siellä metelöi? >:3 Kuka siellä metelöi? >:3
asuinpaikka asuinpaikka
Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla
Jättiläiskoiroja Jättiläiskoiroja
Elämä ikkunan takana Elämä ikkunan takana
Koirulanssi Koirulanssi
Kukkuttaa Kukkuttaa
Faktaa Faktaa
val & mal malloy val & mal malloy
MAGA on poissa MAGA on poissa
I have returned I have returned
Lintutanssi Lintutanssi
A very happy wolf A very happy wolf
Teuvolla on asiaa Teuvolla on asiaa
Projekti nimeltä euroopan unioni Projekti nimeltä euroopan unioni
Grand Theft Auto 2 - Theme Grand Theft Auto 2 - Theme
Hirvitys Hirvitys
Matikka on vanhus Matikka on vanhus
The Holy Grail The Holy Grail
Hävitty sota Hävitty sota
Muistetaan pitää ne maskit päässä Muistetaan pitää ne maskit päässä
Sairasta, mutta totta Sairasta, mutta totta
HARAM !!! HARAM !!!
>Palli-itkistä :D >Palli-itkistä :D
 813 näyttökertaa, 1 viesti, 3.3 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 05:28:52
[ + 4 - | ]

Ei jaksa!

[53838] [4cf95384db1cb24175854c59f7be7457.mp4] [3.3 MB] [576x1024] [] []

pirkka pekka

 · 

tommi

18.10.2025 12:03:22
#722326 [+-] Piilota Suosittele

Näillä kahdella oli aivan liikaa mukahauskaa "huumoria". Just tällästä paskaa, mistä näkee että noilla itsellään oli eniten hauskaa tätä tehdessään eikä katsoja jaksa kiinnostua. Muutenkin PPP:llä oli liian usein sellanen ylidramaattinen idioottirooli niinku tossa. Kummeleissa oli taas paljon enemmän vaihtuvuutta, erityyppisiä vitsejä sekä oikeasti hauskoja roolihahmoja. Sit ku noi keksi sen Rampe ja Naukkis sketsin niin se vasta saikin vaihtamaan kanavaa. Jos joka roolihahmo on pelkkä idiootti niin ei nappaa. PPP oli tuohon aikaan pelkkä pelle.

[ 1 viestiä | ]