Wolfenstein 2 Ritva Tuomivaara Wolfenstein 2 Ritva Tuomivaara
Kari neuvoo Kari neuvoo
This is not okay This is not okay
Koulun päättäjäistanssi Koulun päättäjäistanssi
nentit nentit
>peräporapura :D >peräporapura :D
me gusta me gusta
Pantava Iida Pantava Iida
Siivoaminen on kovaa työtä :3 Siivoaminen on kovaa työtä :3
Järjestelmänvalvoja Järjestelmänvalvoja
nappulan perintö nappulan perintö
Vaikuttunut Vaikuttunut
Chen lähdössä perjantain viettoon Chen lähdössä perjantain viettoon
Luontoa kauneimmillaan Luontoa kauneimmillaan
Hitler nukkuu Hitler nukkuu
Liikettä niveliin Liikettä niveliin
No legacy allowed No legacy allowed
Sushin valmistus Sushin valmistus
Naurunappula Naurunappula
Kapteeni NN ja joulu Kapteeni NN ja joulu
Voi jumalan pyssyt Voi jumalan pyssyt
Venäläinen herrasmies Venäläinen herrasmies
If that's your biggest concern If that's your biggest concern
Sotaa Sotaa
 914 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 08.05.2021 18:32:50
[ + 14 | ]
👑 Plussatuin 08.05.2021.

Muista äänestää!

[53705] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1200x1200] [] []
tiedosto.jpg

09.05.2021 23:38:17
#462774 [+-] Piilota Suosittele

>>462748 No lol kyl tasan. Pelätään natseja ja rasisteja niin että löydetään niitä kaikkialta. Sit keksitään lisää pelon kohteita ku jos jokin vähänkään vihjaa siihen että joku edes hieman rakastaa isänmaata. Ja mitä kaikkia ransufoobikkoja pelätään ja yms. Fraagile puolueita ovat vihreet ja vasemmisto. Fuck them. Äänestin kerran ja empä enään.

10.05.2021 09:26:11
#462864 [+1] Piilota Suosittele

>>462774
Minä rakastan isänmaatani, mutta pystyn sen tekemään olematta mitään ääripäätä. Ihan mielenkiinnosta haluaisin sinun esittelevän minulle mihin tahansa ääripäähän perustuvan mallimaan. Saat valita vasemmalta tai oikealta.

Persut kaveeraavat liikaa oikealla olevan ääripään kanssa, vaikka puolueensa johtaja onkin yrittänyt tehdä heistä salonkikelpoisempia. Persujen politiikka perustuu nimen omaan pelotteluun, jossa luodaan uhkakuvia siitä mitä tapahtuu jos he eivät pääse valtaan. Aikoinaan vassareilla tai vihreillä oli vaalimainos, jossa punkkarin näköinen hahmo hakkasi vanhuksia kadulla. Viesti oli, että näin käy jos ette äänestä meitä. Persuilla taas oli jokunen vuosi sitten se sarjakuvatyyliin rakennettu oksennus. Tuollainen on helppo keino vaikuttaa ja tehoaa varmasti osaan kansasta. Sellaiseen osaan, joka on muutenkin helposti ohjailtavissa.

Politiikassa on oltava tasapaino. Valtion kokoisessa instituutiossa vallan keskittyminen vain yhtä aatetta edustavalle tappaa demokratian ja johtaa yhä pahempaan kansan jakautumiseen.

Monet tuntuvat mieltyneen persujen retoriikkaan, jossa heidän ja kannattajiensa mielestä sanotaan asiat ”suoraan”. Suoraan ja peittelemättä on kuitenkin mahdollista puhua ilman, että tulee kiihottaneeksi kansanryhmää vastaan. Persujen haluttomuus argumentoida asiallisesti onkin tietoinen valinta. Kyseessä ei ole sananvapauden puolustaminen, vaan syrjinnän salliminen.

Siksi ei persuille.

10.05.2021 10:46:30
#462875 [+-] Piilota Suosittele

>>462864 Äänestäisin kyl muuta puoluetta mielellään joka kans olisi maahanmuutto kriittinen. Ei vain ole sellaista ku persut. Itelle lähimmät jutut on noi it jutut ja sen takia piraatti puoluetta kannatan yarrr.

[ 11 viestiä | ]