Vauhti Stubb Vauhti Stubb
Pesta kommer 3 Pesta kommer 3
paskalle haiseva kiinalainen paskalle haiseva kiinalainen
Ajelulla Ajelulla
Lapiolla kaivetaan! Lapiolla kaivetaan!
Kun tyypillinen nainen elää hetken miehenä Kun tyypillinen nainen elää hetken miehenä
Li Andersson Li Andersson
posti neekerin huono päivä posti neekerin huono päivä
Tän takia neekerit juoksee nopeasti Tän takia neekerit juoksee nopeasti
Vietnam flashbacks Vietnam flashbacks
Cult of the black electronics 3 Cult of the black electronics 3
Normaalille amerikkalaiselle suunniteltu Normaalille amerikkalaiselle suunniteltu
Itsekkäät naapurit Itsekkäät naapurit
Vielä jonain päivänä Vielä jonain päivänä
runkkausseuraa turust runkkausseuraa turust
Panssarikenraali Patton Panssarikenraali Patton
huooooooh huooooooh
moderni kommunisti moderni kommunisti
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Mihin vittuun se meni? Mihin vittuun se meni?
dragonforce dragonforce
Taitava likka Taitava likka
Mielisairas otus Mielisairas otus
Last defend Last defend
 848 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 20.04.2021 18:18:21
[ + 4 - | ]

Totuus pihveistä

[53183] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [869x591] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

kypsyys

 · 

asteikko

20.04.2021 20:10:26
#457443 [+-] Piilota Suosittele

Itse pyydän pihvin "niin kypsänä, kuin kokki uskaltaa".

Jos on vähänkin parempi ravintola, niin pihvi tulee kyllä juuri sellaisena kuin haluan.
Kokki kunnioittaa raaka-aineita eikä pilaa pihviä, mutta vetää varovaisesti karvan verran yli.

Stefun pihivihuusissa ihan tajuttoman hyvää pihviä noin saanut.

20.04.2021 21:17:04
#457468 [+-] Piilota Suosittele

Köyhät sekoittaa naudan pihvin ja possun leikkeen keskenään.
Nauta aina mediumina tai medium-.
Paskemmissa wt-syöttölöissä ei edes osata tehdä mediumia, vaan se tulee pöytään kypsänä.

Sitten on erikseen nämä kännipäissään grillaavat "tosiurokset", jotka vedet silmissä jauhavat sitä ylikypsää punalappuisena ostettua urugualaista antibioottihärkää melkein tukehtuen joka palaan, mutta hyvää se vaan on, kun ihan itse grillasin.

20.04.2021 23:41:01
#457517 [+-] Piilota Suosittele

>>457506
Tässä torpassa yökötellään, kun silloin tällöin syön tartar pihviä.

Siinä on muuten salmonellan ja muiden öttiäisten pelkääjille yököteltävää, kun lautasella on raakaa jauhelihaa, raaka munan keltuainen, raakaa sipulia, jne...
Herkkujen herkku.

21.04.2021 09:20:28
#457559 [+-] Piilota Suosittele

>>457446
erottaa meidät eläimistä

Mitäs me olemme jos emme ole eläimiä?

>>457517
lautasella on raakaa jauhelihaa, raaka munan keltuainen, raakaa sipulia

Snobilla voi olla vessatauko tuon jälkeen :D

21.04.2021 23:30:04
#457745 [+-] Piilota Suosittele

>>457597
Riippuu olosuhteista. Ei andeille 70-luvulla rysähtäneen koneen miehistöä tuomittu kannibalismista jälkikäteen.

Mud juub, emme ole karjaa.

[ 17 viestiä | ]