Meikämondet Meikämondet
Beherit - Pagan Moon Beherit - Pagan Moon
Homer Homer
hajamielinen :3 hajamielinen :3
Tolik Alcohic :D Tolik Alcohic :D
kyylä kyylä
Auts 😄 Auts 😄
Ransu kys :D Ransu kys :D
Höhö :D Höhö :D
Kissakuvia Kissakuvia
Jutkujen metkut Jutkujen metkut
MAGA toiveet yläkertaan MAGA toiveet yläkertaan
Kun söit kaikki sudenkorennot Kun söit kaikki sudenkorennot
Itkua ylläpijälle. Itkua ylläpijälle.
soihtuonttojengikö? soihtuonttojengikö?
Hyss.. täällä nukutaan Hyss.. täällä nukutaan
Päivän psykoosi Päivän psykoosi
Hyvä palkinto Hyvä palkinto
Japani Japani
Kukkuluuruu :3 Kukkuluuruu :3
pieraisitko juuri ;D pieraisitko juuri ;D
Kirjainjuttuja Kirjainjuttuja
tiina antaa perspillua tiina antaa perspillua
500 seteli 500 seteli
 816 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.04.2021 15:11:01
[ + 2 | ]

Race war <3

[53070] [tiedosto.mp4] [0.54 MB] [576x908] [] []

south park

(24)  · 

race war

15.04.2021 16:17:01
#456455 [+1] Piilota Suosittele

HAHAHHAAA! Päättyy varmaan tosi hyvin neekereille ja niitä tukeville vasemistolaisille. Keitä on enemmän ja kenellä on kaikki aseet?

15.04.2021 18:54:26 | 18:57:49
#456492 [+1] Piilota Suosittele

Amerikkalainen kyllä puolustaa itseään kun joku nigette tulee riehumaan pihalle.
Aikoinaan, kun orjakauppiaat olivat muodissa myivät oman heimon jäsenet muutamista pusseista riisiä oman kylänsä jannuja orjiksi.

Itse toimivat orjakauppiaina.

Orjat kapinoivat jossain vaiheessa verellä mennen. Noh, se loppui lyhyeen kyllä. Sen jälkeen orjien ei sallittu kantavan mitään terä-asetta tai mitään terävää. Yhdessä vaiheessa sitten vuosia kapinan jälkeen lähti villisika tappaen muutamia kyläläisiä. Eräs orja tappoi villisian omatehdyllä puukolla. Sitä juhlittiin jonkin aikaa, kunnes tuli laki vastaan ja villisian tappanut teloitettiin kannettuaan teräasetta.

Tähänkö halutaan takaisin? Nigettejen mielestä kyllä.

[ 4 viestiä | ]