Mikä mies se semmonen on? Mikä mies se semmonen on?
Lakki on tärkeä Lakki on tärkeä
Imaami Rinne Imaami Rinne
vitun yhteiskunta vitun yhteiskunta
Hyvää iltaa Hyvää iltaa
Toin sulle kalan Toin sulle kalan
Krakat Krakat
Portrait of the King Portrait of the King
Yo dawg Yo dawg
Thicc1 Thicc1
Sonja Sonja
Hpk Hpk
Taidekriitikkobörh Taidekriitikkobörh
Arvaa harmittiko..? Arvaa harmittiko..?
Hain houkutin Hain houkutin
Paksu kuin tuksu (Mora) Paksu kuin tuksu (Mora)
Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora) Miten voi olla jano, vaikka on juonut taas koko yön (Mora)
Minä palaan :( (Mora) Minä palaan :( (Mora)
Kevyt mälli Kevyt mälli
Taika reikä Taika reikä
Oh Hellllllll No! Oh Hellllllll No!
Kannanotto Kannanotto
Nyt loppu pelleily Nyt loppu pelleily
Spikanorin sisko Spikanorin sisko
 817 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 15.04.2021 15:11:01
[ + 2 | ]

Race war <3

[53070] [tiedosto.mp4] [0.54 MB] [576x908] [] []

south park

(24)  · 

race war

15.04.2021 16:17:01
#456455 [+1] Piilota Suosittele

HAHAHHAAA! Päättyy varmaan tosi hyvin neekereille ja niitä tukeville vasemistolaisille. Keitä on enemmän ja kenellä on kaikki aseet?

15.04.2021 18:54:26 | 18:57:49
#456492 [+1] Piilota Suosittele

Amerikkalainen kyllä puolustaa itseään kun joku nigette tulee riehumaan pihalle.
Aikoinaan, kun orjakauppiaat olivat muodissa myivät oman heimon jäsenet muutamista pusseista riisiä oman kylänsä jannuja orjiksi.

Itse toimivat orjakauppiaina.

Orjat kapinoivat jossain vaiheessa verellä mennen. Noh, se loppui lyhyeen kyllä. Sen jälkeen orjien ei sallittu kantavan mitään terä-asetta tai mitään terävää. Yhdessä vaiheessa sitten vuosia kapinan jälkeen lähti villisika tappaen muutamia kyläläisiä. Eräs orja tappoi villisian omatehdyllä puukolla. Sitä juhlittiin jonkin aikaa, kunnes tuli laki vastaan ja villisian tappanut teloitettiin kannettuaan teräasetta.

Tähänkö halutaan takaisin? Nigettejen mielestä kyllä.

[ 4 viestiä | ]