onko oikea paikka onko oikea paikka
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
tissit tissit
paskahattu paskahattu
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
"You have failed me for the last time huumon" >:3 "You have failed me for the last time huumon" >:3
Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm
satoa odotellessa satoa odotellessa
Keitin Keitin
amerimutt amerimutt
Vaarallista mennä yksin Vaarallista mennä yksin
Alle 185 miehet Alle 185 miehet
Älkää menkö Älkää menkö
rage rage
PASKANEN AKKA PASKANEN AKKA
Ibiza Ibiza
Slayjerin sisko Slayjerin sisko
Oh the irony Oh the irony
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Tikka Tikka
Ismo&Seppo Ismo&Seppo
Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla
Voi jumalauta näitä kiinalaisia Voi jumalauta näitä kiinalaisia
Olen ollut hyvä koira Olen ollut hyvä koira
 515 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 19.03.2021 19:26:29
[ + 3 | ]

Meillä ON maailman tyhmin hallitus

[52488] [20210319_182053.jpg.png] [0.16 MB] [464x190] [] []
20210319_182053.jpg.png

tarpeeton liiketoiminta

20.03.2021 11:21:30
#449290 [+-] Piilota Suosittele

Katsotaanko teollisuus tarpeettomaksi liiketoiminnaksi? Ja miksei kukaan puhu prostituoitujen asemasta tälläisinä aikoina kun ihmiset ei uskalla edes pillua ostaa? Siinä on markkinarako taatusti pienentynyt.

20.03.2021 12:19:35
#449304 [+-] Piilota Suosittele

Tarpeetonta liiketoimintaa on suomessa vielä jonkin verran. Kaikki tarpeeton liiketoiminta kyllä aiotaan lakkattaa mahdollisimman pian uudelle vihreällä siirtymisellä.

20.03.2021 15:15:21
#449379 [+-] Piilota Suosittele

Hallitus suosittaa taas? Ei maskipakkoa tai kulkurajoitteita kuten vuosi sitten? Ono voi olla maskitta sitten putkassa jos haluaa olla maskitta eduskunnan istunnoilla.

[ 4 viestiä | ]