>>429604 >>429765 No ihan tuhannen taatusti on repo, vaikken itse olekaan tuon tuoreeltaan ollessa mukana luolastossa. Hyvä vaan muistuttaa, että tilanne on täysin sama, vaikka spaissarihallitus sekä media huutaa että joka nurkan takana on natseja (eivät jaa arvojaan), ja että rauhanuskonnon jäsenet ovat kaikki pullantuoksuisia äitejä, kilttejä perheenisejä tai yksintulleita pikkulapsia partoineen ja kaikki hyvien puolella pahoja vastaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Ilmastohuoli ja suvaitsevaisuus
Suunta kääntyy pikkuhiljaa?
Espoo..
matut vittuun
helsinki
Agenda edellä otsikoihinkin..
ruokakuljettimet
ruotsi
Luolasto tiivistettynä
haha, homot
Anterolasit
Jeesuksella on asiaa
mexico
Suomalaisten syytä t. allahisti
Ennustus toteutui
Missä Ruotsi?
Jokainen mamu on lottovoitto
suomen muslimit juhlivat terrorismia
Maahanmuutto on paras, ja globalismi
Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin