Piirsin myös itseni. Piirsin myös itseni.
Henrika. Henrika.
Halpaa sälää oli aikoinaan Halpaa sälää oli aikoinaan
okkisto okkisto
Kantoi kamuansa Kantoi kamuansa
2d>3d 2d>3d
Leslie ja homot Leslie ja homot
Yhet viel Yhet viel
Aku Ankka saa sydänkohtauksen.mp4 Aku Ankka saa sydänkohtauksen.mp4
Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt Tämän takia Salen vaimo joutui tekemään kotityöt
Aamupalan teko masiina Aamupalan teko masiina
Ilobotti Ilobotti
Trumpin kirjasto paloi! Trumpin kirjasto paloi!
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
Kissat köllöttelee Kissat köllöttelee
Polli tahtoo raadon Polli tahtoo raadon
Paint_taide_näyttely_kuvakollaasi.BMP <HUGE> Paint_taide_näyttely_kuvakollaasi.BMP <HUGE>
Bane kisu Bane kisu
Legendat Legendat
Muna tonne Muna tonne
Tieteen tekijät Tieteen tekijät
tehtäviä kaikille, tehtäviä kaikille tehtäviä kaikille, tehtäviä kaikille
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
Boxxy Boxxy
 866 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 06.01.2021 06:51:42
[ + 2 - | ]

wowi ukko

[50848] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [775x1030] [] []
tiedosto.jpg

tissit

(1667)  · 

anime

(608)
06.01.2021 20:18:45
#427277 [+-] Piilota Suosittele

>>427271
No miten ois rengashaarniska?
No ei, ku ei näy sit paljast pintaa?

Siis pelataanko tässä peliä, vai halutaanko tässä seksiä tuodaa esiin? Eiks pornopelit ja muut seksuaaliset pelis vois olla eriksee?

06.01.2021 22:09:12
#427294 [+-] Piilota Suosittele

>>427278
Kuis kauan CS:ää on pelattu?
Oletan että tää on joku Wowi, ainakin niiden mainoksissa oli hyvin samantyyppistä menoa. Itte lopetin Warcraftin heti kun se nousi nettipeliks. Anyway, on aina pelejä jotka kestää ns. "ikuisesti". Esimerkiks "Left For Dead 2" on myös vanhaa mutta aktiivisia pelaajia on edelleen (lopetin 3000h kohdalla).

Nykypeleissä on toki ihan ok kilpailua, sekä eri genrejä on tolkuttomasti. Suurin ongelma mun mielestä on, että jokanen peli on nähty about 100 tunnin kohalla. Esimerkiks Fallout 4 oli kiva pelata pari kertaa läpi mut... se oli siinä? Hyvin harva peli on niin kiinnostava, että jaksaisin nauttia siitä vidusdi enemmän.

[ 7 viestiä | ]