Kinkyä Kinkyä
Veli Hopea Veli Hopea
Aina ei mee nallekarkit tasan Aina ei mee nallekarkit tasan
Kieltokyltti Kieltokyltti
Casey Ryback & Katkotut Kädet - Assburger Casey Ryback & Katkotut Kädet - Assburger
Seksipeto Seksipeto
Löyty kärbä Löyty kärbä
20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?" 20 vuotta kyselyä, että "mikä biisi?"
Älä kyseenalaista kuningas valopäätä Älä kyseenalaista kuningas valopäätä
koiran nosto ja kissan nosto koiran nosto ja kissan nosto
Prinsessa Lesbiaani Prinsessa Lesbiaani
Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2) Sartarin tuli (Initiaatio, 2/2)
Kissakuva Kissakuva
Pätmänni ja Pelkonukke Pätmänni ja Pelkonukke
Ei mahu Ei mahu
Isi isi isi isi isi isi isi Isi isi isi isi isi isi isi
reijän tekoa reijän tekoa
abort abort abort abort
Habeeb it Habeeb it
Hyi vittu... Hyi vittu...
Latviaanialainen Latviaanialainen
tänne se arrrr >:3 tänne se arrrr >:3
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
Husun jännät tarinat Husun jännät tarinat
 734 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.01.2021 02:21:36
[ + 0 | ]

se on varmaan 200€ pata


uusivuosi

(23)
01.01.2021 05:19:51 | 05:27:51
#425763 [+-] Piilota Suosittele

Ennen vanahaan tuommosen sai sajalla markalla. Nykyään hinta on ainaki yli sata eurua. Kaikki ilo on viety räjähteitten käytöstä, saatana. Ja mistään ei saa lähtiä mittään ääntä. Kuka yli 80 ÄO pojon ylittävä haluaa kattella jotaki vitun valoshouta josta ei lähe ääniä? Ampua pittäis kaikki saatanan hipit ja turhasta vinkujat. Mitä isompi ääni niin sitä hauskempaa kaikilla on. Siks mää popitanki animea täysillä mun karvan verran yli kolome tonnia (euroissa) maksaneilla laitteilla joka päivä, mutta vaan kello kymmeneen asti, koska sillon pittää ihimisoletettujenki saaha nukkua. ... Saatana.

Ja toisekseen niin heti on neekerit joko juoksemassa karkuun tai juoksemassa ottamaan osaa olettamaansa taisteluun ääniaaltoja vastaan.

Sitäpaitti 39-45 sai huomattavasti hienompia esityksiä. Perkele.. eiku siis Saatana!

[ 2 viestiä | ]