seksi seksi
Dippausta Dippausta
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
Tuukka Virtaperko -kokoelma 7 Tuukka Virtaperko -kokoelma 7
miksi ei miksi ei
TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
paskahattu paskahattu
Istuskelen tässä vain :3 Istuskelen tässä vain :3
hiilikaivos? hiilikaivos?
Tattoo Idea Tattoo Idea
Kinkki voitti lotossa Kinkki voitti lotossa
mmm. mmm.
Smug börh ;3 Smug börh ;3
Työukkojen innovaatio Työukkojen innovaatio
Kommarikortti Kommarikortti
Voi jumalauta näitä kiinalaisia Voi jumalauta näitä kiinalaisia
Kizuna Ai vetää bäkkäreit :D Kizuna Ai vetää bäkkäreit :D
Sitä hyvää keittoa Sitä hyvää keittoa
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
Käytöstavat kunniaan idiootti! Käytöstavat kunniaan idiootti!
:p :p
Tuukka Virtaperko -kokoelma 6 Tuukka Virtaperko -kokoelma 6
kalle palander :D kalle palander :D
 645 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.12.2020 16:08:32
[ + 6 - | ]

Nykyajan anekauppa

[50270] [ilmastohyvitys.jpg] [0.06 MB] [720x797] [] []
ilmastohyvitys.jpg

ilmasto

(42)  · 

hyvitys

 · 

päästö

 · 

ilmastosertifikaatti

10.12.2020 16:56:01
#418496 [+-] Piilota Suosittele

"Tämän tuotteen valitessasi hankit yhden männyntaimen" 6.80e . Juupa juu. Kaveri joskus istutti taimia ja saiko se 10senttiä yhestä taimesta. Nyt ois hyvä bisnes kasvattaa männyn taimia ja myydä hipeille.

10.12.2020 17:14:50
#418504 [+-] Piilota Suosittele

>>418496
Yhden 1v männyntaimen ostohinta on luokkaa 23-25snt/kpl Alv. 0%, joten siitä voi vetää vähän johtopäätöksiä ja tuo about 10snt istutustyöstä per taimi pitää paikkansa. Eli jos laskee alvit ja istutustyön, niin siltikin tuosta jää se 6€ selitettävää. Joku keksinyt markkinaraon muka-vihreille hipstereille. Hauskaa, kun listaavat kaikki hoitotyöt ja muut, mitä tuo 6,80€ hinta kattaa, MUTTA hakkuutuloista ei puhuta mitään :D

10.12.2020 21:42:12 | 21:42:29
#418659 [+-] Piilota Suosittele

>>418504
Kyllä se kaikkinensa tuohon menee. Välistä voi pari euroa napata, ja hakkuiden tuotoista en puhu.
-Istuttanut 3000 tainta pelkästään 2017

[ 7 viestiä | ]