Voimariini 😉 Voimariini 😉
rakkauden ryhävalas rakkauden ryhävalas
Running in the 90s [1 hour] Running in the 90s [1 hour]
Siis hyi saatana Siis hyi saatana
Super Bell Hill Extended (Super Mario 3D World) Super Bell Hill Extended (Super Mario 3D World)
Helsinki ilman natseja, mutta ei ilman kommareita. Helsinki ilman natseja, mutta ei ilman kommareita.
Mitä Aku sanoi? Mitä Aku sanoi?
Nuuskamuikkunen herkistelee. YKSIN Nuuskamuikkunen herkistelee. YKSIN
Ja lisää Sannaa! Ja lisää Sannaa!
omnomnom omnomnom
Idiotismi tiivistettynä yhdessä postauksessa Idiotismi tiivistettynä yhdessä postauksessa
Pedari Pedari
Aatami ja Eeva Aatami ja Eeva
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 9 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 9
mukavat naapurit mukavat naapurit
Noniin, töihin siitä Noniin, töihin siitä
Koronapassi Koronapassi
"Karkkimainos" "Karkkimainos"
liukumäki liukumäki
Air Support! Air Support!
teflon spray teflon spray
Yle propagandaa taas 15. Yle propagandaa taas 15.
Semmottiis Semmottiis
Grosjean's accident Grosjean's accident
 1 196 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 04.12.2020 19:58:34
[ + 13 - | ]

Nakuankka Feissarimokissa.

[50136] [FB_IMG_1607101035463.jpg] [0.03 MB] [620x540] [] []
FB_IMG_1607101035463.jpg

fetissi

(22)  · 

kusi

(119)  · 

paska

(483)  · 

feissarimokat

(147)
04.12.2020 22:44:28 | 22:45:03
#416561 [+-] Piilota Suosittele

>>416519
Tota, miten mä olen jäänyt kiinni? Kaikenlaiset leikit kyllä kiinnostaa, muttei yksikään ole lähtenyt itkua vääntäen karkuun? Paitsi @Kenway toki, koska myönsi aiemmin että pelkää hyvinkääläisiä. Sitten voin ymmärtää paremmin.

Sekkä toisekseen, tää on vähän liian lame kamaa mulle. Runksin paljon kinkymmälle kamalle.

05.12.2020 01:48:41
#416608 [+-] Piilota Suosittele

>>416564
Ymmärrän kiukkusi, sekä turhautumisesi on söpöä. Kauheaa vihaa, kuin 5v Ville sanois isälleen ettei se rakasta häntä enää. Kuvakommentit vielä mukaan ja voi että kyllä nyt ollaan kiukkuisia. Todella tunteisiin on mennyt, sen huomasin. Toivottavasti joulu tulee pian, ehkä pukki antaa munaa niinkuin siellä teillä on tapana ;)

05.12.2020 20:24:13
#416935 [+-] Piilota Suosittele

>>416761
Mennääs naku joku kerta siihen "hesen" rajalle dokkaa landeja dunkkuun sillee, että blodi tirskuu klyyvarista ja stikataan samalla dörtsit ja fönsterit poseeen, ettei landet pääse poraa, kun on lamput himmeenä ja skutsit prännätty.

06.12.2020 07:31:56
#417127 [+-] Piilota Suosittele

>>416946
suomentamaan

Ah, joo.

"Mennääs naku joku kerta siihen "hesen" rajalle dokkaa landeja dunkkuun sillee, että blodi tirskuu klyyvarista ja stikataan samalla dörtsit ja fönsterit poseeen, ettei landet pääse poraa, kun on lamput himmeenä ja skutsit prännätty."

=/=

Mennääs naku joku kerta siihen "hesan" rajalle painaan luukkuun sillee, että kerma tunkee kyrvästä ja nuollaan samalla kikkelit ja kakkelit poskeen, ettei tolkun ihmiset halua edetä edemmäs, kun on sokaistunut näkemästään ja silmät jo poltettu umpeen.

[ 11 viestiä | ]