Ei helvetti Ei helvetti
Nää uuet muumit on menny liian pitkälle Nää uuet muumit on menny liian pitkälle
Sukat korviin ja koppii :D mä vedän vaan horrorcore poppii :D Sukat korviin ja koppii :D mä vedän vaan horrorcore poppii :D
Varovaisuutta Varovaisuutta
Goataro Goataro
Naama tonne Naama tonne
Minua on huijattu Minua on huijattu
Ameriikoissa Ameriikoissa
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
Punaista Punaista
Free hylke Free hylke
Herätys! Herätys!
mau mau
Pelastakaa Pelastakaa
America fuck yeah!!! America fuck yeah!!!
Mitä tapahtui Mitä tapahtui
Aatun pelihetki Aatun pelihetki
Internet... Internet...
uppos saatana uppos saatana
Miesten vika Miesten vika
Terveellinen annos tervaa ja muita aineita Terveellinen annos tervaa ja muita aineita
Fishnets Fishnets
Vauhtiliiga Vauhtiliiga
Little Macin börh Little Macin börh
 1 040 näyttökertaa, 11 viestiä, 34.23 MB, 1 tiedosto, 30.11.2020 15:35:30
[ + 3 | ]

Markorepairs vs Parsa

[49949] [tiedosto.mp4] [34.23 MB] [640x360] [] []

markorepairs

(8)  · 

taistelu

(45)  · 

tappelu

(85)  · 

turpaan

(49)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

mamu

(210)
30.11.2020 19:51:01
#414861 [+-] Piilota Suosittele

Joidenkin ihmisten elämä on täynnä erilaisia vastoinkäymisiä ja jatkuvasti tapahtuu jotain ikävää. Marko on tällainen ihminen. Vuosia sitten tuli vielä korjausvideoita, nyt tulee vain paskaa henkilökohtaista tositeeveetä.

30.11.2020 20:29:17
#414870 [+-] Piilota Suosittele

>>414861 On olemassa ihmisiä, jotka reagoivat öykkäreihin, ja sitten niitä, jotka tuijottavat kengänkärkiään, teeskentelee huomaamatonta ja toivoo öykkärin ottavan jonkun toisen kohteekseen. Arvaat varmaan kumpi joutuu vastoinkäymisiin.

01.12.2020 03:55:42 | 03:58:05
#415003 [+-] Piilota Suosittele

Kuten aikanaan yks lakipiru sano mulle niin heti jos joku käy käsiksi niin vedä turpaan niin että tuntuu. Menee ittesuojelun puolelle. Jos joku vaan uhkailee, että tappaa sut niin et saa lyyä lakipykälien mukaan ensinnäkään kysyä, että mitä vittua (se vesittää oikeuden vetää turpaan) ja vaikka toinen rupiais sitten kaivelemaan taskusta puukkoa tai muuta nini jos lyöt siinä vaiheessa niin nää oot se pahan tekijä. Fast forvard sitten oikeudenkäyntiin niin syyttäjäkin toteaa, että sulla on ollu todellinen syy pelätä ittes ja muitten terveyden puolesta. Mutta laki sanoo, että ei saa lyödä niin siksi sitten tuomio pahoinpitelystä ja korvauksia kipeästä nenästä sille ammattivenkulalle jonka muitakin perseilyjä käytiin läpi siinä samalla istunnolla.

On tää vaan hieno maa.

01.12.2020 09:53:21
#415087 [+-] Piilota Suosittele

>>414883 Toiset kattoo vierestä kun öykkärit öykkäröi tavalla tai toisella itsensä puolustuskyvyttömille ja toiset sitten taas pyrkivät puuttumaan öykkäröintiin. Järkevämpäähän se on vaan katsella sivusta, mutta en minä ainakaan edes pysty.

01.12.2020 23:01:56
#415339 [+-] Piilota Suosittele

>>415096 Ihmiseen kajoaminen on määrittelykysymys. Fyysinen koskemattomuus on äärimmäisin, mutta esimerkiksi pakottaminen reittivalintoihin on jo liikaa minulle.

[ 11 viestiä | ]