Muks! Muks!
Bat ja Ryyd Bat ja Ryyd
Kissi tuli taloon Kissi tuli taloon
taputus taputus
regret man sarjis (itse tehty) regret man sarjis (itse tehty)
Kissasarjakuvia Kissasarjakuvia
Koukussa Koukussa
Idolini Idolini
syntymäpäiväsankari syntymäpäiväsankari
Prkl Prkl
Biokonstruktoi kasveja Biokonstruktoi kasveja
Poika ja ilves Poika ja ilves
Black Salami Black Salami
Tulit väärään metsään Tulit väärään metsään
Berlusconin parkkipirkko Berlusconin parkkipirkko
Ei ole poliisi Ei ole poliisi
Luetaan Luetaan
Taktinen Taktinen
Moi :3 Moi :3
Pullon henki Pullon henki
Oletitko juuri pihvin raaka-aineen? Oletitko juuri pihvin raaka-aineen?
Täällä vartioin minä Täällä vartioin minä
Kulli Kulli
engineer engineer
 803 näyttökertaa, 3 viestiä, 16.21 MB, 6 tiedostoa, 25.11.2020 01:43:38
[ + 5 - | ]

Muutama webm 47

[49789] [bab.webm] [0.47 MB] [569x320] [] []
[49788] [duck.webm] [4.19 MB] [1280x720] [] []
[49787] [genes.webm] [0.79 MB] [774x394] [] []
[49786] [motherfucker.webm] [3.17 MB] [202x360] [] []
[49785] [pain.webm] [3.77 MB] [1280x720] [] []
[49784] [racism.webm] [3.8 MB] [427x240] [] []

25.11.2020 02:28:13
#412851 [+-] Piilota Suosittele

Ihan jees, mutta vois noi äänentasot säätää niin, ettei ne pyöris kuin Sipilän kakkara. Tsekkaa vaikka toi FFmpeg.

[ 3 viestiä | ]