Soon. >:3 Soon. >:3
ripperiino ripperiino
Bloodtype C2H6O Bloodtype C2H6O
Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3 Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3
juna.gif juna.gif
Venäläisbörhö halusi vain olla puussa Venäläisbörhö halusi vain olla puussa
mahdollisuuksien maailma mahdollisuuksien maailma
Moi pitää mennä Moi pitää mennä
False Positive - Sentinel (2/2) False Positive - Sentinel (2/2)
suomi mannerheim suomi mannerheim
WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?! WROOOONG LEVER! Why do we even have that lever?!
Fobbis miettii sonjan laillisuutta Fobbis miettii sonjan laillisuutta
Kissit maalla Kissit maalla
jaa jaa
False Positive - Sentinel (1/2) False Positive - Sentinel (1/2)
Kannattaa varoa Kannattaa varoa
pakko ottaa pakko ottaa
Saunakissakokoelma Saunakissakokoelma
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
Haiseeko pumppa? Haiseeko pumppa?
Stealth lvl. 110 Stealth lvl. 110
Kumman sanaan luottaisit? Kumman sanaan luottaisit?
aafrika aafrika
Shrekin tapahtumarikas päivä Shrekin tapahtumarikas päivä
 608 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.36 MB, 1 tiedosto, 16.10.2020 20:32:16
[ + 0 | ]

Näin venäjällä matka jatkuu

[48654] [0.mp4] [2.36 MB] [640x640] [] []

kellutaa

 · 

jokeen

17.10.2020 04:15:22
#399706 [+-] Piilota Suosittele

Serkku on ryssän kans naimisissa ja käyvät välillä siellä kehitysmaassa kattelemassa akan sukulaisia. Parin reissu jäläkeen rupes selittään, että jos mennee itärajan taakse niin autossa pittää olla kamerat eessä ja takana. Muuten kukkaan ei usko mitä tapahtu ku auto on täynnä kuukautisverta ja renkaitten alta gopnikit huutaa slaavilaista saatanaa.

17.10.2020 11:09:50
#399737 [+-] Piilota Suosittele

>>399706
Kamerat siellä kuuluu olla ihan vakuutuksien takia. Muuten jengi hyppii auton alle vasiten korvauksien toivossa ja muutenki helpompi selitellä liikkuvan kuvan kanssa...

27.02.2021 20:47:31
#442729 [+-] Piilota Suosittele

>>442718
Voi hyvin pitää paikaansa. Onhan niillä se kaatunu E kolmion sisällä ilmoittamassa että autossa on ihan nastarenkaat talvella. tietää takana tuleva jättää etäisyyttä jarrutusta varten...

[ 5 viestiä | ]