Terveempi ajattelutapa Terveempi ajattelutapa
*dum dum dum* *dum dum dum*
viipalointikone viipalointikone
Spin that chair Spin that chair
Mario sai supervoimia Mario sai supervoimia
Hei,herätyys :3 Hei,herätyys :3
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Tämän takia Tutankhamon kuoli Tämän takia Tutankhamon kuoli
Let me play you the song of my peoples :3 Let me play you the song of my peoples :3
Löysi aarteen Löysi aarteen
Toivottavasti ei mene liian jännäksi Toivottavasti ei mene liian jännäksi
Elehdi oikein Elehdi oikein
@Pamputin @Pamputin
Suomen hienoin kolikko Suomen hienoin kolikko
Fuck the internet, suurimmaksi osaksi Fuck the internet, suurimmaksi osaksi
Seitkytluvun mossemainos Seitkytluvun mossemainos
Isäbuga Isäbuga
EDM EDM
Kontulassa vandalismia Kontulassa vandalismia
Mahtava tunne! Mahtava tunne!
Metapylly Metapylly
HAHAHATTU stna :D HAHAHATTU stna :D
Vuodet verottaa Vuodet verottaa
Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD Spurdot Tapaa Jumal-Velhon :DD
 567 näyttökertaa, 1 viesti, 3.1 MB, 1 tiedosto, 28.09.2020 14:16:19
[ + 0 | ]

Ingalsin Laura


maija

(5)  · 

vilkkumaa

 · 

rock

(166)
28.09.2020 14:16:51
#393555 [+-] Piilota Suosittele

Niin sä tulit varhain väsyksiin
Petyit niihin puheisiin
Joissa kaikki on kohta mut ei vielä, vielä, vielä, ikinä ei
Kouluun sä menit silmin vihaisin
Ne sanoi lapsi on sekaisin
Ja olisit nyt paremmin
Jos olet hiljaa ja kunnollinen, tunnollinen
Niin kaikki on helpompaa
Muuten joudut katumaan
Ja sä mietit

Ne ei tahdo mua
Ne tahtoo Ingalsin Lauran
Essussaan kiltisti tottelemaan
Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
Vielä joskus teen niin kuin huvittaa
Ja niitä kaduttaa

Tänään sä et jaksanut enempää
Muiden katseet aina kuin jää
Joskus perään ne huutaa sä oot hullu hullu hulluhan sä oot
Niin sä päätit lähtee ennen kuin lyöt
Pakkasit meikit, ketjut ja vyöt
Ja keskeneräiset kirjoitustyöt
Ja ruotsinopettajan Visan
Jonka se jätti välitunniksi luokkahuoneeseen
Sillä sä pääset Lontooseen
Ja sä mietit
Ne ei tahdo mua
Ne tahtoo Ingalsin Lauran
Sietämään kaiken ja anteeks antamaan
Mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
Vielä joskus teen niin kuin huvittaa
Ja niitä kaduttaa

Ne ei tahdo mua...

[ 1 viestiä | ]