Luulisi oikeasti, että tuommoista kun tehdään ammatikseen olisi varaa hankkia tahi vuokrata 1200 fps edes pyörivä kamera. Eivät maksa paljoa muutenkaan. Ei tarvitse olla 4k tai 8k formaatissa perkele!
Minä olisin halunnut nähdä miten pikkuhiljaa paineen purkautuminen rikkoo kehikon.. Mutta kun ei saatana!
Juu, mutta olisi kiva ollut nähdä se hidastettuna. Vittu jostain Hyy draulik press chännel työntää hidastettua kokoajan ja ammattifirma ei? Voe peeerkele!!!
Toki molemmat ovat ammattifirmoja!
[
2 viestiä
|
]
⭰
Kukkorengas
Siitä se ajatus sitten lähti
on tämäkin työmaa
vähän isompi kamikazedrone
Miten tuokin on onnistunut
Nice shot!
Normipäivä töissä
9/11 was a human error
Hapsi kävi paskalla
kuumotukset loppumatkalle
Ei mee yhtään renkaaseenilmaa22
sähköt päälle
Auts
Kesäkumit
Norjalainen terroristi
Plurts
Renkaan poksuttelua
Boom Cat
turvallista matkaa
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >