Pulu Pulu
Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3 Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3
Vittu saatana Vittu saatana
Kreivi Virgil vs Paroni Chadé Kreivi Virgil vs Paroni Chadé
judaismi voimistuu judaismi voimistuu
Avatkaa jo ne rajat Avatkaa jo ne rajat
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
Lara ja matukat Lara ja matukat
menköön jänis... jänis meni... menköön jänis... jänis meni...
Pianisti Lola Astanova Pianisti Lola Astanova
Uusin albumi huhtikuussa Uusin albumi huhtikuussa
Pyhä Madonna ja lapsi Pyhä Madonna ja lapsi
Ei sovi ei mahu Ei sovi ei mahu
Kultalusikka-logiikka Kultalusikka-logiikka
Kenway räppää Kenway räppää
Yuri Yuri
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
tulkoon jänis... ja jänis tuli osittain... kiitos koiran... tulkoon jänis... ja jänis tuli osittain... kiitos koiran...
Putinentin vaalit 2018 Venäjällä Putinentin vaalit 2018 Venäjällä
Korvatillikka ja Alias Korvatillikka ja Alias
Eläinmaailman viisautta Eläinmaailman viisautta
marioo marioo
Kaikki ovat erityisiä :) Kaikki ovat erityisiä :)
Hyvää hoshtaita! Hyvää hoshtaita!
 950 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]