Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Äkänen Vittusaatana Äkänen Vittusaatana
Kidnappas jonkun vaimokkeen Kidnappas jonkun vaimokkeen
Alepa-roportti 2.0 Alepa-roportti 2.0
täs mä täs mä
matu ja laku matu ja laku
world war3 world war3
metrakitin tehari metrakitin tehari
Vähä myöhästyin kun kelataxi oli myöhässä Vähä myöhästyin kun kelataxi oli myöhässä
Kohta on taas joulu Kohta on taas joulu
motivaatio motivaatio
mal malloy handjob mal malloy handjob
Ricky Ricky
raikut laittaa baarin solmuun raikut laittaa baarin solmuun
Toimii vain yhteen suuntaan, kuulemma Toimii vain yhteen suuntaan, kuulemma
never stop the madness never stop the madness
tekoälyämpäri tekoälyämpäri
Melkosia otuksia nuo kissat Melkosia otuksia nuo kissat
Intian kansallislaulu Intian kansallislaulu
joulukuusen koristelua joulukuusen koristelua
ihania rapsutuksia ihania rapsutuksia
ei kannata yrittää ei kannata yrittää
nih nih
Siis tänään Siis tänään
 819 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 03.08.2020 03:19:45
[ + 3 | ]

Vammaisten tulkkauspalvelu

[45804] [9g356.jpg] [0.02 MB] [720x193] [] []
9g356.jpg

tulkkaus

 · 

vammainen

(60)
03.08.2020 05:02:01
#370309 [+-] Piilota Suosittele

Etäpalvelussa on havaittu etäpalvelun mahdollistavan etä-sähkön, etä-henkisen sekä etänä toimivan etä-konttorin ongelma.

03.08.2020 23:15:03 | 23:16:00
#370627 [+-] Piilota Suosittele

>>370605
Pössi! Ei niistä niien ulinoista ymmärrä mittään, siksi oon aina nauhottanu ne niien ulinat ja laittanu tuonne vammasten tulukkauspalaveluun kysymyksellä, että mihi tää ny sitte haluaa mennä.

04.08.2020 20:19:08
#370918 [+-] Piilota Suosittele

>>370837
Luulet sä että mä oon joku call-girl? Tuu ite tänne, senkin laiska pelle. Tuhkamuna. Rööriroope. Kädetki on ku tamppoonin narut sulla. Miten kuvittelet saavas tämmöstä oikeaa naista tommosella pienellä mololla? (mää ny haukun sut pystyyn ja kovaksi - vitsi varastettu Myrkystä shoopdawhoop!)

05.08.2020 14:05:24
#371080 [+-] Piilota Suosittele

>>370918
Luulet sä että mä oon joku call-girl?

It appears to be so.

senkin laiska pelle. Tuhkamuna. Rööriroope.

Laiska toisinaan, mutta en ole B-rapun poikia (nähnyt pariin tuntiin).

05.08.2020 22:16:00
#371295 [+-] Piilota Suosittele

>>371080

No siis kyllähän mulle saa soittaa ja yleensä juttelemalla mukavia mut saakin mukaansa, mutta en mä ny sentään mikään puhelinflikka oo hei siis. Tai siis tarkotan, ettei mua pelekän puhelimen avulla saa liikkeelle. Pitää osata vähän leperrellä ja luvata vaikka etes puolikas Brenkku kans. Siis vähintään.

06.08.2020 17:48:42
#371566 [+-] Piilota Suosittele

>>371487
Hei, mä en sotke töitä ja tunne-elämää. Ellen oo päissäni. Tai siis jos en ois päissäni. Tai siis.. mä en sotke niitä keskenään. Vaikka mua kairattas nenään niin mä en pussaa ketään rahasta. Sehän ois ihan sairasta ja eläimellistä menoa se semmonen.

[ 16 viestiä | ]