samaistuin samaistuin
Vapputilaisuus 1.5.2018 Suomen Pankin edessä Vapputilaisuus 1.5.2018 Suomen Pankin edessä
Kalakaveri Kalakaveri
Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa
kylpyaika kylpyaika
Lauantaiaamuni Lauantaiaamuni
Chaplin oli hauska äijä Chaplin oli hauska äijä
kisse :3 kisse :3
Danger♂Zone Danger♂Zone
Kaverien kanssa tehtiin vähän simaa Kaverien kanssa tehtiin vähän simaa
Tonnin akka Tonnin akka
jos marssissa olisi vielä vettä jos marssissa olisi vielä vettä
Perkeleellinen osumantunnistus Perkeleellinen osumantunnistus
MAGA MAGA
Siivouscombo Siivouscombo
hullu hullu
tytypoliisit <3 tytypoliisit <3
Thursgay comes in like a plane Thursgay comes in like a plane
Seppo Räty I Seppo Räty I
Koiro ryösti Koiro ryösti
pro gamer pro gamer
Finger lickin' good Finger lickin' good
Pärähti punttiin Pärähti punttiin
Final boss of tech support Final boss of tech support
 1 071 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 24.07.2020 02:49:50
[ + 10 - | ]

Suomen tykistö talvisodassa

[45464] [talvisota.jpg] [0.12 MB] [1183x741] [] []
talvisota.jpg

suomi

(394)  · 

talvisota

(24)  · 

metso

 · 

angry

 · 

birds

24.07.2020 03:10:16
#367206 [+1] Piilota Suosittele

Voi voi. Lapsirukat.
Tykistö on se Suomen voimakkain aselaji.
Itse kuulun ilmatorjuntaan, josta sielläkin tulee ulos tykimiehenä, mutta ilman tykistöä kiväärimiehet olisivat yksin kooärhoon kanssa ilman edes ilmavoimien tukea.
Tykistö valloittaa.
Jalkaväki miehittää.

24.07.2020 14:17:33
#367322 [+1] Piilota Suosittele

>>367206

Modernin sotakoneiston toimintakyvyn määrittelee aselajien yhteistoiminnan toimivuus. Tykistö ilman puolustusta vaihtaa omistajaa pikaisesti, jalkaväki ilman tulitukea ei pääse miehittämään mitään ja panssarit ilman jalkaväen suojaa voidaan tuhota helposti väijystä.

Ilmavoimat on ehkä jonkinlainen jokerikortti mutta se taas ei mitenkään voi toimia kuin rintamalinjan takaa.

Kivi, sakset ja paperi.

24.07.2020 18:01:30
#367400 [+-] Piilota Suosittele

>>367322 Vittu Sissit päriää omillaan muut imee toistensa kulleja selvitäkseen. Jos Suomen armeijan sotilaat olis kaikki yhtä kovia ku heikoin Sissi tää olis Suur-Suomi. Tykkimiehet on 99% homoja @retardialkkis 110% homo

25.07.2020 16:42:18
#367661 [+-] Piilota Suosittele

>>367534 Mene sinä saatanan Quasimodo imemään vaikka homo-harrin kyrpää Norjan tuntureille ku sinusta ei Notredamen palon jälkeen ole ollu vitunkaan hyötyä tälle maailmalle edes perkele kellonsoittajana

26.07.2020 13:34:14
#367962 [+-] Piilota Suosittele

>>367661
Autovarkaan itku on parasta sunnuntaisin.
Ymmärrän, että kiukuttaa, kun ainoa asia johon kykenee on netissä nimettömänä vittuilu, kun elämä on paskottu jo alkumetreillä, mutta anna palaa. Kestän tuollaisen muille ala-asteelle jääneen päänaukomisen itkupotkuraivareineen.

26.07.2020 18:56:09
#368063 [+-] Piilota Suosittele

>>368036 Ja mitenkä vitussa sinä semmosta tähän nyt vedit? Haloo lopeta se juominen perkeleen denso alkaa sulla tuo ajatus eksyilemään aika saatanan pahasti

26.07.2020 19:14:50
#368076 [+-] Piilota Suosittele

>>368072
Etkö parempaan pysty?
Pistää naurattamaan tuollainen vajaaälyinen pelle, joka minua haukkuessaan kertoo olevansa autovaras ja pedofiili.
Nyt kun herne on jo takaraivossa asti putkahtaa viimeisenä korahduksena lasten suusta tuttu "Sinäpäs sinäpäs..."
Vedä vähän henkeä ja ehkä kupposellinen kamomillateetä ja yritä uudestaan niin katsotaan niitä kaappisi luurankoja uudestaan.

26.07.2020 22:16:47
#368138 [+-] Piilota Suosittele

>>368116 puhuu mies joka melko suoraviivasesti vetää saatana sinäpäs sinäpäs tekstiä ohi toisen kirjoittaman asian. Ei kannattais olla niin lapsensa raiskaaja-alkkis

[ 22 viestiä | ]