Aww Aww
Alex Jones esittää mielipiteitään hillitysti Alex Jones esittää mielipiteitään hillitysti
This is fine This is fine
Kiitos 1918 Kiitos 1918
Sorsa Sorsa
Water doggo :3 Water doggo :3
Pinppakivaa Pinppakivaa
Luolaston tuoreimmat mediat Luolaston tuoreimmat mediat
Höhö Höhö
Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta Vaihtoehtouniversumissa kaukana kaukana päätarinasta
Tosi äijien asenne paita Tosi äijien asenne paita
Mökki kodittomille kissoille Mökki kodittomille kissoille
Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat
On siellä vähän kakkaakin On siellä vähän kakkaakin
hehe hehe
Sekosi saatana Sekosi saatana
Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille Jos koomikko on tylsä, kandee vittuilla sille
Nakkihyytelö, 5/5 eväs Nakkihyytelö, 5/5 eväs
Demonstroitu Totuus Demonstroitu Totuus
Turpa kii banaani! Turpa kii banaani!
Kuuma Kuuma
Kuvaotokset #47 Kuvaotokset #47
Kakkahätä ei katso paikkaa Kakkahätä ei katso paikkaa
Kyllä isi osaa Kyllä isi osaa
 825 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 11:13:48
[ + 3 - | ]

Amerikan mellakat viikon päästä


ap

 · 

armeija

(128)  · 

street fighting

 · 

katutaistelu

 · 

rannikkojääkäri

05.06.2020 22:16:28
#351153 [+-] Piilota Suosittele

Emäntä oli aikanaan kattonu töllöttimestä jotaki ohojelmaa misä haastateltiin amerikkalaisia tyyppejä. Yks niistä oli porissu ihan järkeviä ja täysin rauhalleisesti ku haastattelija sitte kysy, että ku sillä tyypillä oli kämppä täynnä asseita ja ammuksia, että mihin se niitä tarvii. Jätkä oli pimahtanu ja huutanu täysillä, että HALLITUSTA VASTAAN!

05.06.2020 22:35:00 | 22:36:31
#351166 [+-] Piilota Suosittele

>>351153
Amerikassa on aika monta asetta näillä "suht terveillä" yksilöillä. Siinä harvenee aika paljon kansalliskaarti ja merkittävä osa aktiivisotilaistakin jos paha hallitus päättää kääntää aseensa johonkin muihin kuin vähemmistöihin.

Kolmannen valtion sieluun pukeutunut nakki räjähtää kuin ensimmäisen luokan atomipommi.

Tuommoiset "kuuhun katselijat", kun ovat suoraan koulun penkiltä saaneet kiväärin ja Kersantti huutanut "Tapa, tapa" niin mihin mennään?

[ 2 viestiä | ]