Apua :( Apua :(
Kuvaotokset #2 Kuvaotokset #2
Paita Paita
Black wabbit Black wabbit
filmauspallon olemus filmauspallon olemus
Joulujölli Joulujölli
Witold Pilecki - Inmate 4859 Witold Pilecki - Inmate 4859
öljynporauskolo? öljynporauskolo?
On taas se vuodenaika On taas se vuodenaika
Sinivalkoinen kavallus - lyhytdokumentti 90-luvun laman uhreista Sinivalkoinen kavallus - lyhytdokumentti 90-luvun laman uhreista
totuus.jpg totuus.jpg
Kissagifejä Kissagifejä
Benis :D Benis :D
Kivi, paperi, seksi Kivi, paperi, seksi
yöksi tekemistä part 2 yöksi tekemistä part 2
oh snap oh snap
Virgin Madventures vs Chad Seikkailija Virgin Madventures vs Chad Seikkailija
Kunniakaartin työpäivä loppui Kunniakaartin työpäivä loppui
yöksi tekemistä yöksi tekemistä
Nigga stole my bike Nigga stole my bike
Kuvaotokset #3 Kuvaotokset #3
"Ei mikkään mee kohtuuella!" "Ei mikkään mee kohtuuella!"
joulusnib joulusnib
Nyt lossahtaa Nyt lossahtaa
 825 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 11:13:48
[ + 3 - | ]

Amerikan mellakat viikon päästä


ap

 · 

armeija

(128)  · 

street fighting

 · 

katutaistelu

 · 

rannikkojääkäri

05.06.2020 22:16:28
#351153 [+-] Piilota Suosittele

Emäntä oli aikanaan kattonu töllöttimestä jotaki ohojelmaa misä haastateltiin amerikkalaisia tyyppejä. Yks niistä oli porissu ihan järkeviä ja täysin rauhalleisesti ku haastattelija sitte kysy, että ku sillä tyypillä oli kämppä täynnä asseita ja ammuksia, että mihin se niitä tarvii. Jätkä oli pimahtanu ja huutanu täysillä, että HALLITUSTA VASTAAN!

05.06.2020 22:35:00 | 22:36:31
#351166 [+-] Piilota Suosittele

>>351153
Amerikassa on aika monta asetta näillä "suht terveillä" yksilöillä. Siinä harvenee aika paljon kansalliskaarti ja merkittävä osa aktiivisotilaistakin jos paha hallitus päättää kääntää aseensa johonkin muihin kuin vähemmistöihin.

Kolmannen valtion sieluun pukeutunut nakki räjähtää kuin ensimmäisen luokan atomipommi.

Tuommoiset "kuuhun katselijat", kun ovat suoraan koulun penkiltä saaneet kiväärin ja Kersantti huutanut "Tapa, tapa" niin mihin mennään?

[ 2 viestiä | ]