Islamistit ja suvakit Islamistit ja suvakit
Polliisit jekuttaa Polliisit jekuttaa
Tämä voi kuulostaa oudolta.. Tämä voi kuulostaa oudolta..
Vuoden 2020 biisi Vuoden 2020 biisi
SHEEEIT SHEEEIT
Ipa luolastossa Ipa luolastossa
Tissejä lisää Tissejä lisää
Toisen Maailmansodan aikainen Bond pistooli Toisen Maailmansodan aikainen Bond pistooli
Good Morning Son Good Morning Son
Lumet saatana Lumet saatana
Nightwish - Shoemaker Nightwish - Shoemaker
Munajahti Munajahti
Waaah Waaah
luolaston teho käyttäjä luolaston teho käyttäjä
Sairaanhoitaja börh Sairaanhoitaja börh
ipa iisalmen torilla ipa iisalmen torilla
Taas laatua Taas laatua
5G 5G
Tätä se on Tätä se on
"Oli synkkä ja myrskyinen yö..." "Oli synkkä ja myrskyinen yö..."
Painavat bitit Painavat bitit
Rullaverhoseikkailu Rullaverhoseikkailu
Oy vey, puhdas sattuma Oy vey, puhdas sattuma
Vanha läppä Vanha läppä
 641 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 23.05.2020 21:22:40
[ + 1 | ]

niinpä

[43383] [0.jpg] [0.22 MB] [1064x1476] [] []
0.jpg

triljonääri

 · 

billion

 · 

jeff

 · 

bezos

23.05.2020 23:36:34
#346062 [+-] Piilota Suosittele

Ei se oo aina näillä innokkaasti höpöttävillä naisilla tuo laskupää ihan kohillaan. Vaan ei kai se vaarallista oo jos mennee muutamat desipeelit vähän syrijään niistä kohista missä niien pittäis olla niisä laskutoimituksisa.

24.05.2020 06:48:49
#346200 [+-] Piilota Suosittele

Vain sosialistit ajattelevat niin, että köyhyys poistuu rahaa jakamalla.
Näyttäähän se hyvältä paperilla, mutta todellisuudessa tulee joko hyperinflaatio tai toinen valuutta tilalle.

24.05.2020 08:06:29
#346215 [+-] Piilota Suosittele

>>346211
Ei tuokaan ratkaisu ole.
Historian kokemusten mukaan hyvinvointi tulee koulutuksen ja varsinkin naisten kouluttautumisen myötä.

Kommareiden unelma miljoona kaikille olisi taloudelle tuhollinen.
Valuutta menettäisi arvonsa ja siirryttäisiin vaihdannaistalouteen.
Ne joilla on kiinteää omaisuutta rikastuisivat entisestään ja köyhät kuolee nälkään.

29.05.2020 00:42:21
#348019 [+-] Piilota Suosittele

>>346211 Köyhyys ei sinäällään poistu koskaan, aina on ne vähiten valtaa omaavat. Mutta elintaso nousee kyllä kuten se on noussutkin. Totta helvetissä oisin nykyaikana koditon kuin joskus keskiajalla

[ 7 viestiä | ]