kesähitti 2026 kesähitti 2026
vaanija vaanija
granny gone wild granny gone wild
odotan vain tässä odotan vain tässä
Lepää rauhassa makea prinssi Lepää rauhassa makea prinssi
mullahi näyttää kikkakutosen mullahi näyttää kikkakutosen
minä vartioin tääll minä vartioin tääll
börh börh
Luolastolainen saa pillua Luolastolainen saa pillua
pululla on jano pululla on jano
aamuherätys aamuherätys
Paavo heti paikalla Paavo heti paikalla
Musta mies ja vihervassari Musta mies ja vihervassari
no no
VITUN HYVÄT TISSIT VITUN HYVÄT TISSIT
vitun atk vitun atk
neekeridetector9000 neekeridetector9000
Uuno Turhapuro Radikalisoituu Uuno Turhapuro Radikalisoituu
bemarin parantava vaikutus bemarin parantava vaikutus
renkaan paikkaus renkaan paikkaus
rakkaudest lajiin rakkaudest lajiin
netflix netflix
maanantai maanantai
Ihana nainen Ihana nainen
 647 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.43 MB, 1 tiedosto, 17.05.2020 22:26:26
[ + 4 | ]

kaikki on minun >:3

[43154] [0.mp4] [3.43 MB] [640x800] [48.17s] [] []

kaikki

(27)  · 

minun

(5)
18.05.2020 11:14:24
#343941 [+1] Piilota Suosittele

Vahvista vain häiriökäyttäytymistä hyvittelemällä eläintä välillä. Tämän takia monet pikku koirat on niin sekasin. "Se on niin söpöä, kun se tekee noin." Voi vittu...

18.05.2020 17:40:29 | 17:41:49
#344064 [+-] Piilota Suosittele

>>343941
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

100 vuotta sitten muijan vanhemmilta tuotiin kissanpentu minun vanhempieni naapuriin (perhetuttuja) yksinäiselle vanhemmalle naiselle. No, siellähän kissa eleli herroiksi ja oli suuri kuningas ja oppi kyllä omalaatuiseksi kaveriksi, kunnon ylimieliseksi ja sellaiseksi, että jos kissalla sattui olemaan paha päivä, se sen osoitti. Kissa hiippaili rapussa ja hengaili päivisin muutaman tunnin vanhempieni tykönäkin aina.

Kerran olin taasen vanhemmilla ja kissa ryppyili siinä jotain (kissalla oli jo vähintään 5 vuotta ikää silloin) ja vähän toruin sitä, että oles nyt siinä. Kissa hiippaili eteiseen ja näytti siltä, että ei itsekään tiedä haluaako ovesta pihalle vai jäädä sisälle vai mennä sänkyyn vai mitä... ja kävi perkele käteeni kiinni. Nappasin refleksillä saman tein kengän eteisessä ja täräytin kissaa päihin. En nyt lujaa, mutta tarpeeksi, että kissa oli kenkien seassa kenkätelineessä. Sieltä se nousi tietysti ja silmät löivät lieskaa. Olin edelleen kenkä toisessa kädessä, että tuleekos tappelu.

Kissa tuijotti kiukusta kihisten, mutta ei sanonut pihaustakaan. Tuijotuksen jälkeen meni ovelle ja sanoi mou, päästin kissan pihalle ja meni kotiinsa nenä ja häntä pystyssä.

Seuraavan kerran kun olin vanhemmilla kylässä, kissa tulee taas kylään... tulee eteisestä määrätietoisesti kohti, sanoo mau ja puskee jalkaa kerran. Se perinteinen, minkä kissat tuollaisessa tilanteessa tekevät ja tulevat katsomaan "onko meillä välit okei". Rapsutin korvan takaa vähän, kissa hiippailee nenä ja häntä pystyssä pois ja kaikki oli taas okei. En muuten muista, että kissa olisi sen jälkeen pahaa päiväänsä minulle osoitellut... ja kissa eli vähän alle parikymppiseksi asti...

[ 4 viestiä | ]