Tissit Tissit
BOBER :D BOBER :D
varastelevat ryssät varastelevat ryssät
puhujanpönttö puhujanpönttö
mikä voisi mennä pieleen mikä voisi mennä pieleen
Ihania naisia Ihania naisia
Kävelyllä Kävelyllä
asiantuntijat asiantuntijat
trump with lion trump with lion
Usa sensuroi 170 miljoonaa tiktok käyttäjää sunnuntaina Usa sensuroi 170 miljoonaa tiktok käyttäjää sunnuntaina
Ihana nainen Ihana nainen
Peezza Peezza
virun persut virun persut
Hello Kitty Hello Kitty
ihana nainen ihana nainen
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
Kummitus Kummitus
allah allah
Taivas eiku meri eiku tie Taivas eiku meri eiku tie
reilut woke vanhemmat reilut woke vanhemmat
nykyjonnet nykyjonnet
Kumma kun ei autokauppa käy Kumma kun ei autokauppa käy
Vegaanit ja persut Vegaanit ja persut
laatutyötä laatutyötä
 840 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 18.04.2020 23:45:30
[ + 1 | ]

Deus Ex Song - The New Black Gold 2013 by Miracle Of Sound


deus ex

(7)  · 

miracle of sound

 · 

musiikki

(241)  · 

jönssi

21.04.2020 00:48:28
#334153 [+-] Piilota Suosittele

>>334146
Human Revolution on parempi. Mutta sarjassa on tapahtunut "nykyistämistä", koska näiden edeltäjien cyberit ovat paljon parempia kuin tyyppien, jotka tulevat tarinallisesti myöhemmin.

Olisivat vain älynneet sanoa että tämä on muuten tulevaisuus?

21.04.2020 04:28:00
#334288 [+-] Piilota Suosittele

>>334153
Sitähän siinä vähän pedattiin, että kikkeli osuu tuulettimeen ja ohjeet epäselvät. Siten päästään uudestaan koittamaan Dentonin aikalinjassa. Vähän kuin joku WH 40k retcon.

En tosin tykänny kuin ekasta Dentonin seikkailusta ja sitten meni viimestään Omar-karkkien kanssa yli. Human Revolutionin lopun napit ärsytti kanssa.

21.04.2020 07:51:40
#334315 [+-] Piilota Suosittele

>>334288
Deus ex on kyllä ollut jonkin lainen jambalaya konsepteja, jopa liiaksi asti.
Mankind Devidedissa vitutti kun otettiin pois pomotappelut, (ja oikeastaan monet ns. set-piece kohtaukset) kun homot ei tykänneet niistä, eikä osanneet käyttää annettuja resursseja. Ja käden lämpimän vastaanoton (lue: myyntien) jälkeen kolmosta ei taida tulla...

[ 7 viestiä | ]