jos mä vähän kurkotan jos mä vähän kurkotan
sipuliteemakkara sipuliteemakkara
ylihinnoiteltu duuni ylihinnoiteltu duuni
hurjaa menoa hurjaa menoa
Pyllistelyä Pyllistelyä
alko auttaa alko auttaa
ilmainen wifi ilmainen wifi
Kaikkia hyödyttävää tutkimuksta Kaikkia hyödyttävää tutkimuksta
öljyroppu hukku öljyroppu hukku
Vilimejä 3/3 Vilimejä 3/3
Huomaamaton paketti Huomaamaton paketti
heimosenkeimon volvo heimosenkeimon volvo
JUDEN JUDEN
nekru vähän mallailee nekru vähän mallailee
Aamupalalla Aamupalalla
avuliaita kissoja avuliaita kissoja
Vaihteeksi hyvää poliittista satiiria Vaihteeksi hyvää poliittista satiiria
aamu alkaa hymyllä aamu alkaa hymyllä
Tuli kouluajat mieleen Tuli kouluajat mieleen
Tankki täynnä Tankki täynnä
Tukipäivänä ykköset ylle Tukipäivänä ykköset ylle
vaaraalliset turvavyöt vaaraalliset turvavyöt
savumerkeillä savumerkeillä
kuivaa mut :3 kuivaa mut :3
 741 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 10.04.2020 17:36:29
[ + 5 - | ]

Ostaisitko?

[41717] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [650x552] [] []
tiedosto.jpg

tiina jylhä

(5)
11.04.2020 12:49:19
#330068 [+-] Piilota Suosittele

Ainahan syvenmeren hirviöltä ja Fester-sedältä voisi ostaa naamaria. Noiden kannattaisi kyllä itse ottaa nuo halloweenmaskit pois.

[ 3 viestiä | ]