vanmapyyri vanmapyyri
Keskiviikko Keskiviikko
PeliLogiikka - Doom [1993] PeliLogiikka - Doom [1993]
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Vähättelytaktiikan kannattaja Vähättelytaktiikan kannattaja
Pervo Roope Pervo Roope
Aika hyvä biisi, eikö vaan Aika hyvä biisi, eikö vaan
Kommandant Katze Kommandant Katze
Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
Tämän takia haltijoita ei ole olemassa Tämän takia haltijoita ei ole olemassa
pasi pasi
Glom ! Glom !
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 4 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 4
T H I C C & C R E A M Y T H I C C & C R E A M Y
Mistä saisin ton hupparin Mistä saisin ton hupparin
kjeh kjeh kjeh kjeh
Bad dog! Bad dog!
Autism intensifies Autism intensifies
nistit nistit
Worship, teaching & friends Worship, teaching & friends
Boing Boing
Suomi 100 Suomi 100
feels vs reals feels vs reals
Deal with it Deal with it
 1 334 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.93 MB, 1 tiedosto, 02.04.2020 14:48:05
[ + 4 | ]

kauppias

[41445] [kauppias.png] [0.93 MB] [570x800] [] []
kauppias.png

perse

(783)  · 

kauppias

(9)
25.07.2020 16:28:43
#367652 [+-] Piilota Suosittele

>>367639
Mulla oli hinkkis kanssa, eli ajattele intissä kotiutusmarssi. 40km tarpomista ja haaroväli hinkkaa, persposket hinkkaa. Hinkkis. Lopputulos on saatanan verestävät hiertymät nivusissa ja persposkissa. Hikeä sinne väliin ja ai että tekee gutaa. Sen 40km marssin mä lopetin 5km ennen maalia, sekä ota huomioon että vika nukkuminen oli just sillon 5km ennen maalia. En vittu pystyny, se ois ollu vitun helppo rasti, mut ei. Niin perkeleen vereslihalla nivuset ja perse, vituttaa niin paljon et oli pakko luovuttaa. Miks stringit? Kato noi kalsarit intissä (ja muutenkin) saumoista edesauttaa hinkkistä. Ennen ku oli näitä Another Danish Guy kalsareita, jotkut pikakävelijät sekä pikajuoksijat käytti naisten stringejä kalsareina. Nykyään on vaihtoehtoja, mutta 20 vuotta sitte ei ollut.

25.07.2020 16:47:45
#367665 [+1] Piilota Suosittele

>>367652 Ai tuo. Tuttu töistä. Hikoilee kuin pieni sika ja bokserit rullautuu ylös. Meet illalla suihkuun ja nivusissa vitulliset hiertymät jotka tuntuu pahalta, ja haisee vielä pahemmalta.

23.02.2022 19:44:08 | 19:46:29
#549781 [+-] Piilota Suosittele

>>549700
Katsoppas kun talkki ei aina auta. Toki siis jos puhutaan päivittäisestä kassuelämästä, sillon se auttaa. Sitte kun ne initin kalsarit nousee saumastaan haaroväliin, sekä se sauma hinkkaa just vasten nivusia niin sitte se sahaaminen alkaa. Ainoa mikä siinä vaiheessa auttaa, ois vaseliini. Ongelma on vaan kato se, että se pitäs laittaa just ennen marssia koska taukoja ei ole.

Se kotiutusmarssi oli koko vitun päivä marssimista koska oli rasteja välissä. Sekä eksyttiin kerran reitiltä. Sitä nukkumisaikaa ei vittu ollu montaa tuntia, eikä kukaan kapiaisista saanu järjestettyy mulle vaseliinia vaikka esitin toiveen. Siksi se keskeyty naurettavan vähän ennen maalia, koska piti nukkua. Jos ois saanu vetää putkeen, oisin läpässy.

Toinen esimerkki, jos ois talvi ja hiihtomarssi?
Lähtisitkö pakkasessa sen 10min tauon aikana vetämään pakkashaalareita nilkkoihin sukset jalassa kavereiden edessä kun pitäs vähän antaa pippelin viereen nivusille lotinaa?

No et lähde.

[ 12 viestiä | ]