Katso sitä Katso sitä
miinaharava miinaharava
Perskeko, suomen myyjät Perskeko, suomen myyjät
neeeekeeeeeriiiii neeeekeeeeeriiiii
Demari syömässä aamupalaa duunarin lautaselta Demari syömässä aamupalaa duunarin lautaselta
Kyllä minä näihin mahdun Kyllä minä näihin mahdun
Päivän Mietelause Päivän Mietelause
rage kasa rage kasa
Se ois... Se ois...
armeija armeija
Mäet tasaiseksi, että vihreät pääsee! Mäet tasaiseksi, että vihreät pääsee!
pokemon rage pokemon rage
mega fuuu mega fuuu
Kokoomus/Sitra/rokotepassi Kokoomus/Sitra/rokotepassi
Serenadi Serenadi
rakasta naapureitasi rakasta naapureitasi
Homot Homot
Voi vit.. 🤣 Voi vit.. 🤣
Kyllä kannattaa! Kyllä kannattaa!
matut arvostaa matut arvostaa
10 shots 10 shots
Pellemaailma Pellemaailma
hidler hidler
Mieheni on kuollut Mieheni on kuollut
 764 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.26 MB, 1 tiedosto, 16.03.2020 11:02:31
[ + 1 | ]

"hyväntekijä"

[40737] [0.png] [2.26 MB] [1536x2048] [] []
0.png

trump

(332)  · 

lääke

(22)
16.03.2020 12:00:06 | 12:01:46
#318784 [+-] Piilota Suosittele

>>318778
Mihin tahansa virkaan valittaessa, jossa intressinä on tehdä kansan edun mukaisia päätöksiä, pitäisi liittää kaksi ehdottoman tärkeää asiaa: eturistiriitojen eliminointi ja rikostaustojen selvittäminen. Sen paremmin rikostausta kuin mahdolliset eturistiriidat eivät ole este asettua ehdolle ja tulla valituksi esimerkiksi kansanedustajaksi.

16.03.2020 12:03:34
#318785 [+-] Piilota Suosittele

>>318780
Täällä haukutaan Trumpesteriä, mutta sehän on USA:n pressa. Ei Suomen, EU:n tai maailman.
Jutkuthan sitä vie kuin pässiä narussa, mutta jenkkien etua se yrittää ajaa. Ei sitä vittuakaan kiinnosta mitä siitä täällä ajatellaan, kunhan pyörät pyörii jenkkien kannalta positiivisesti. Jos ei poliittisesti tai taloudellisesti niin sitten asein.

16.03.2020 12:07:08
#318786 [+-] Piilota Suosittele

>>318784
Trumppi ei ole muuten nostanut pressan liksaa senttiäkään.
Tämä ei tarkoita, että häntä kannattaisin, mutta vähän samaa hommaa Trumpin haukkuminen kuin amisten päänaukominen Halla-Ahoa elämänkoululaiseksi.

16.03.2020 12:12:09
#318787 [+-] Piilota Suosittele

>>318786
Tuo HA:n haukkuminen elämänkoululaiseksi ei ole tuttua. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että HA on selvästi älykäs ja oppinut ihminen. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei arvomaailma voisi olla vääristynyt, kuten on vääristynyt tuolla jenkkien pölkkypäällä, joka vaikka bisnesmies onkin, antaa myös idiootin kuvan itsestään.

16.03.2020 12:13:30
#318788 [+-] Piilota Suosittele

>>318784
Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että luottamusviran haltijan kuuluisi nauttia kansan luottamusta.
Siksi luottamuksensa menettäneen esimerkiksi rikoksen takia ei kuuluisi saada edes äänestää.

16.03.2020 12:16:27
#318790 [+-] Piilota Suosittele

>>318787
Kyllä siihen harmittavan usein törmää. Oli sitten haukkumasana elämänkoululainen tai idiootti, niin yhtä naurettavaksi nimittelijä itsensä asettaa.
H-A on pirun älykäs heppu ja siksi olenkin pitkään sanonut hänen olevan erittäin vaarallinen mies.

[ 12 viestiä | ]