Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta) Jomppanen vs homie 97 (plussaa ajankohtaisuudesta)
Yoink Yoink
Hyvä siitä varmaan tulee.. Hyvä siitä varmaan tulee..
moi pitää mennä moi pitää mennä
Aniki ilman paistettua riisiä Aniki ilman paistettua riisiä
sainko sen jo? sainko sen jo?
Englantilaisin taustakuva ikinä Englantilaisin taustakuva ikinä
Kiinalaisten pilottien nimet Kiinalaisten pilottien nimet
chad vs virgin chad vs virgin
Vedä yllesi mic macin technoasu ! Vedä yllesi mic macin technoasu !
Lääh,,, puuh,,, konfederaatti vittu,, Lääh,,, puuh,,, konfederaatti vittu,,
suosion salaisuus suosion salaisuus
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :) Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
100% tapauksista 100% tapauksista
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :) Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)
Geraltilla meni lujaa Geraltilla meni lujaa
minä vahingossa minä vahingossa
Pörröinen ja lämpöisä Pörröinen ja lämpöisä
Now where could my pipe be? Now where could my pipe be?
Tölkit helvettiin >:3 Tölkit helvettiin >:3
Opit tänään jotain uutta Opit tänään jotain uutta
Jossain asioissa ei ole päätä eikä häntää Jossain asioissa ei ole päätä eikä häntää
eurooppa kartalla eurooppa kartalla
 788 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 05.01.2020 23:54:32
[ + 4 - | ]

Chimichangas

[38250] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1280] [] []
tiedosto.jpg

uppopaisto

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

buritto

 · 

rulla

(25)
24.02.2020 19:16:01 | 19:32:18
#311126 [+-] Piilota Suosittele

>>311113
Kuva ehkä valehtelee kokoa (ota mittaa tosta saku-tölkistä takana), mutta kyllä ne on ihan perus Santa Marian tortillalätkistä tehty. En ole mitään tortilloja nähny pakasteena niin nää ite pitää tehdä. Saa haluamansa täytteet. Eikä se uppopaistinta tarvitte. Kyllä ne munkitkin on tähän asti mummot paistanu kattilassa. Mitä nyt joskus on pirtti palanu.

24.02.2020 21:32:47
#311191 [+-] Piilota Suosittele

>>311126
Siel tex mex osastolla on kyl tuttuja tortillat, burritot sekä ne kippomaiset "veneet" sekä perus tacot tuttuja. Tää oli aika new. Tai ainakaan valmiina nähny.

24.02.2020 21:45:13 | 21:52:26
#311202 [+-] Piilota Suosittele

>>311191
Niin kyllähän sieltä kaupan valmisosastolta saa niitä päiviä kostuneita raakoja burrittoja (taitavat olla wrap nimellä kun maitojuomatkaan ei ole maitoa lakien mukaan). Tortillat pitää vähintään uunissa paistaa ennen syömistä eikä syödä suoraan paketista sitä höttöä. Tacoja saa kuulemma hesasta jostain Taco Bellistä, mutta muuten en tiedä, että valmiina saa. Taco "veneet" on niille joilla on peukalo keskellä kämmentä. Nachoja saa Amarillosta niin olisko siellä tacojakin? Muuten joutuu aikalailla tekemään täällä Suomessa itse noi tex mexit, että saa edes hämärästi autenttista.

[ 14 viestiä | ]