Markorepairs puhelu upin ja kaverien kanssa Markorepairs puhelu upin ja kaverien kanssa
Pora Pora
Huutista Huutista
Kemi Kemi
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
mcdonalds mcdonalds
hmm.... hmm....
My brain My brain
It'll be like an orgasm.. in heaven ♥ It'll be like an orgasm.. in heaven ♥
kissavero :3 kissavero :3
natural porn killers natural porn killers
Tuossa rapussa haisee paskalle Tuossa rapussa haisee paskalle
seksuaalinen häirintä seksuaalinen häirintä
Just bros Just bros
Mrilevain kaljanhakureissu Mrilevain kaljanhakureissu
"Minne se mun kiekko nyt lenti?" "Minne se mun kiekko nyt lenti?"
♂GACHILLMUCHI♂ ♂GACHILLMUCHI♂
Intterneetti Intterneetti
Ja ne ei ottanu mun level 99 armorii ollenka todest Ja ne ei ottanu mun level 99 armorii ollenka todest
A Funeral For The Masses A Funeral For The Masses
La Ripuliremo La Ripuliremo
turria turria
Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita
yhtäkkiä bileet yhtäkkiä bileet
 811 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.01.2020 04:30:06
[ + 5 | ]

Sumatralainen rotta-apina


braindead

(6)  · 

avara luonto

01.01.2020 04:49:46
#288527 [+-] Piilota Suosittele

>>288525
Ei ennää tehä nuin hyviä leffoja. Ehtiin jo vähän innostua siitä Dave And Tucker VS Evil vai mikä lie olikaan, mutta sekin lässähti kovasti sitte loppua kohti. Vähän sama ku musiikissa. Parhaat pätkät tehtiin -84 +-10 vuotta. Noin suunnilleen.

01.01.2020 04:52:57
#288528 [+-] Piilota Suosittele

Toinen vähän hyvään suuntaan oli se missä ne nuoret pääty kaikenlaisten menninkäisten listittäväksi. Muisti vaan ku ei enää toimi niinku nuorempana, mutta kyllä mää sen tähän vielä keksin. Öh, tais olla mettämaja pöpelikössä, eli cabin in the woods.

01.01.2020 17:45:21 | 17:46:42
#288647 [+-] Piilota Suosittele

Aeee vittu, aikoja kun Petteri teki hyviä leffoja.

Bad Taste, Braindead, Meet the Feebles....

Kehuin noita töissä joskus vuosituhannen alussa yhdelle vanhemmalle työkaverille. Se vittuili joka kerta tuosta sumatralaisesta rotta-apinasta ainakin seuraavat 6 vuotta. Ei osannut arvostaa Braindeadia. :D


Edit:
Mitäs ne myöhäisemmän ajan muutamat melko hauskat olivat... Evil Aliens ja Black Sheep?

[ 9 viestiä | ]