Oon aina ihmetelly, että miks nuo ali-ihimiset aina huutaa vittumaisella äänellä helevetin issoon ääneen. Niillä ei oo mitään kontrollointikykyä äänenvoimakkuuden suhteen.
>>514343 Se etelämaalasten käsien heiluttelu rauhallisenkin juttelun aikana on vaan huijausta. Ku ne saa toisen rauhottumaan siitä, että heiluttelevat tuulimyllyn siipejä niin uhrit ei ehi reagoida siinä vaiheessa ku ne käykin käsiksi.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Auto hajosi
.....
Antaa lasten leikkiä
Klanipää
Kaupat
Intian ongelmat
Intialainen kakanheittely festivaali
jotai sekoilua intiassa
Wolttikuski tulee
Nokkakolari Valtatie 7
Mikä auto?
Hygienia kohdillaan
Intian hammashuolto
Kumpaa panisit? Ja minkä kyydissä?
Sierra jättää sen
Autopesula.
"Eins zwei..."
Range rover
Mitä muutakaan odotitte?
Lumityöt
Pääsetkö ulos ? Tarvitsetko tän hampparin et jaksat ?