WaLinkin tehtävä WaLinkin tehtävä
mitä hatun sisällä on mitä hatun sisällä on
käsienpesu ohje käsienpesu ohje
Hieno mies Hieno mies
hehe hehe
Kuoli saatana Kuoli saatana
9 surman luotia 9 surman luotia
Muutama webm 40 Muutama webm 40
Tämä on tärkeää :3 Tämä on tärkeää :3
Pikkuinen finni Pikkuinen finni
rikkinäinen ES rikkinäinen ES
piiras piiras
tärisevä peti >:3 tärisevä peti >:3
Ihana nainen Ihana nainen
corona corona
Natsihallitus! Natsihallitus!
Eurostoliitto Eurostoliitto
Paras nukkumapaikka ikinä Paras nukkumapaikka ikinä
Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime Cyberpunk Luolasto - Tuhnun showtime
kela gold kela gold
mitä koriin tulee :3 mitä koriin tulee :3
Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa Näinhän se toimii kun on kolme pullaa uunissa
...time ...time
Ammattilainen Ammattilainen
 776 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 19.10.2019 17:49:13
[ + 7 - | ]

kaikki mukaan ilmastotalkoisiin!

[35677] [0.jpg] [0.07 MB] [800x519] [] []
0.jpg

tapa

(6)  · 

itsesi

(7)  · 

vihreät

(423)  · 

de grönä

(124)
09.01.2020 08:27:16
#291569 [+-] Piilota Suosittele

>>261199
Jeb, harmi että ilmastoasioissa ollaan nyt niin keskittyneitä ainakin mitä mediasta lukee. Eivät ihmiset siihen voi vaikuttaa.

Yhteen asiaan kyllä: isojen kaupunkien lähellä olevat voimalat ja tehtaat tuottavat tukalat olot miljoonille, mutta tällä ei paljoa ole ilmaston lämpenemisen kanssa tekoa.

09.01.2020 19:21:53
#291789 [+-] Piilota Suosittele

>>291569
No niinpä.

Nyt vain vouhkataan ilmaston pelastuksesta - no, mihin meni se merien pelastus? Jumalauta, siellä on meret täynnä muovia ja Reetta Tusinaburgerista ja kakrujen koululintsauksesta vain puhutaan.

Ja ilmaston yhteydessä puhutaan täällä vain henkilöautoliikenteen päästöistä. Ja autoilijoiden kurittamisesta. Unohdetaan teollisuus, tehtaat, ilmaliikenne, laivaliikenne...
Unohdetaan kuinka henkilöautojen kulutuslukemat ovat laskeneet roimasti vaikka 20 vuoden takaisesta - samoin päästöt. Puhutaan sähköautoista ja sitten sanotaan, että kun ajat sillä 10 vuotta, niin pääset tasoihin talouden osalta kun ajaisit bensiiniautolla. Ja aikas paljon pitää ajaa, että se on luonnolle parempi...

Samoin unohdetaan myös kuinka MY -dieselin tukemisella saataisiin pelastettua maailmaa paljon. Ja taulapäähallitus Somali-Demokraatti-Pelastajien (suurin intressi heillä) johdolla ei suostu alentamaan MY:n veroja - vaikka se olisi ilmasto- ja luontoteko.

Olen tarpeeksi vanha muistamaan, kuinka aikanaan vouhkattiin otsonikerroksesta ja kuinka me kuolemme tänne juuri. No, saatiin ainakin uusia kylmälaitteita myytyä paljon ja markkinatalous pyörimään. Ehkä me jotain sitten pelastettiinkin oikeasti. Tai sitten tuli vain pahempia myrkkyjä, jotka vaikuttavat toisaalla taas...

09.01.2020 20:58:41
#291829 [+-] Piilota Suosittele

>>291789
Ihmisen osuus on siis prosentin luokkaa? Ilmastopaneelille on annettu liian vapaat kädet. Oispa vittu syntyny seiskytluvulla.

Semmonen WW3-purge/puhdistus ois kohillaan.

[ 5 viestiä | ]