Mustanaamio ja Robin Mustanaamio ja Robin
Ateismi Ateismi
Paavi :3 Paavi :3
minä autan >:3 minä autan >:3
Uusi toivo Uusi toivo
Ilmaisenpa itseäni hieman (#neohumanismi) Ilmaisenpa itseäni hieman (#neohumanismi)
Paskat rehut Paskat rehut
Tuloksia! Tuloksia!
Fuck off. Fuck off.
Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma Kapinalliset pahapyllyt-kokoelma
Mitäköhän lajia tää on Mitäköhän lajia tää on
Sniffer Dog Finds Crack Sniffer Dog Finds Crack
Sukka :3 Sukka :3
Tuli viereen pisulle syystä Tuli viereen pisulle syystä
Turpille lisävaruste Turpille lisävaruste
:> kohtasivat vertaisensa mylveröt :3 :> kohtasivat vertaisensa mylveröt :3
kanuunat kanuunat
Im not in pain. Im not in pain.
tyypillistä, maanantai tyypillistä, maanantai
köllöttelyä köllöttelyä
laatikkorobo laatikkorobo
ei taas näin ei taas näin
Soppa Soppa
zpudroniemen amis zpudroniemen amis
 882 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.99 MB, 1 tiedosto, 14.10.2019 00:36:11
[ + 0 | ]

ilmeitä

[35447] [puljujarvi.png] [1.99 MB] [1192x2340] [] []
puljujarvi.png

jesse puljujärvi

 · 

ilme

(228)
14.10.2019 01:46:18
#258973 [+-] Piilota Suosittele

Jostaki käsittämättömästä syystä (mielisairas, narsisti ja sosiopaatti) mua vituttaa, ku siitä lapsentasosesta Laineesta huuetaan hoosiannaa. Ei sillä, hyvähän se on pellaamaan, mutta niin vastenmielinen vajokki, ettei ois paremmasta väliä.

14.10.2019 17:07:17
#259171 [+-] Piilota Suosittele

>>259089
Eniten oon seurannut Carolinan matseja. Haula, Aho ja Teräväinen on kyllä kans kovia.
Niin ja Rantanen. Ja Barkov. Ja Lehkonen ja Kapanen. Ja Jesperi. Ja Hintz. Ja Heiskanen ja Heinola.
Ja Saros ja Raanta. Ja ...

[ 4 viestiä | ]