Kissagifejä Kissagifejä
Hyödyllinen kortti Hyödyllinen kortti
Markorepairs vs Parsa Markorepairs vs Parsa
Kuvaotokset #50 Kuvaotokset #50
Äiti tuli kottiin!! Äiti tuli kottiin!!
Florida mies ryöstää purilaisbaarin Florida mies ryöstää purilaisbaarin
Se on nyt päätetty Se on nyt päätetty
Pablo Escobar paikannettu Pablo Escobar paikannettu
Annas kun autan Annas kun autan
Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita Lätta ei sovellu paistamiseen, käytä oikeaa voita
narun vetoa :3 narun vetoa :3
tassua päälle :3 tassua päälle :3
Bärisee :3 Bärisee :3
poks poks
Pasi vs yksityistien omistaja Pasi vs yksityistien omistaja
Pelottaa :( Pelottaa :(
Ei tänään Ei tänään
Alkon ovilla Alkon ovilla
Meikämondet Meikämondet
Intterneetti Intterneetti
peek a boo peek a boo
Viinankätkijä osa 2 Viinankätkijä osa 2
Joku kjeh röäh metsästäjä voi vähä kattoo et mitäs helvettiä :D Joku kjeh röäh metsästäjä voi vähä kattoo et mitäs helvettiä :D
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
 743 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.10.2019 22:54:06
[ + 11 - | ]

hyvä toimintamalli

[35373] [0.jpg] [0.12 MB] [800x850] [] []
0.jpg

hiekkaneekerit

(18)  · 

pakolainen

(47)  · 

dusty

 · 

shithole

12.10.2019 02:39:23
#258071 [+-] Piilota Suosittele

258046

No mitäs luulisit? Mutiaisen ainoa oikea paikka on sählämkähläm maassa ja sen ulukopuolella uunissa. Neekerit kuuluu afrikkaan, rättipäät lähi-ittään ja lappalaiset lappiin. Jos kävis semmonen ihime, että joku niistä ossais olla ihimisiksi niin sitten terve tulua. Kaikki muut syvälle, syvälle semmoseen suohon missä ne ei pääse saastuttamaan pohojavettä.

Jos kerran joku lähtee pakkoon sottaa ja sortua niin se on niin helevetin kiltti ja asiallinen ku olla ja voi, soppeutuu turvasatamaansa ja on hilijaa ku nekrofiili hautaustoimistossa. Arvopohjan mukaan meijjän pittää pittää huolta tänne tulleista pakolaisista. Ja vitun posket! Kansainvälisten sopimusten mukkaan turvapaikkaa on haettava ekasta turvallisesta maasta johon saapuu. Suomeen voi siis tulla turvapaikanhakijana joko Ruottista, Norjasta tai Venäjältä. Tänne tulleet turisteista ei oo ykskään niissä maissa syntyneitä, joten niitä ei tarvi ottaa vastaan eikä etes harkita, että otetaanko niitä vastaan. Eli Suomeen voi tulla korkeintaan hakemaan poliittista turvapaikkaa jos on näijjen kolomen maan kansalainen. No, ehkä mahollisesti Virosta, mutta siihen se jää. Kaikki tänne otetut rajan yli seikkailleet ähälämit on laittomia pakolaisia joilla ei oo minkään valtakunnan oikeutta turvapaikan hakijan statukseen.

[ 2 viestiä | ]