I was born in the börhness I was born in the börhness
Vaaveli :3 Vaaveli :3
Yeah DUDE Yeah DUDE
Perintöä odotellessa Perintöä odotellessa
ES hengi :DDD ES hengi :DDD
Soivat kodinlaitteet osa 3 Soivat kodinlaitteet osa 3
Antirasistien mietteitä Antirasistien mietteitä
Niemisen Jalmarikin onnistuu Niemisen Jalmarikin onnistuu
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Tassu Tassu
osotksilla osotksilla
Apustettu istemruha Apustettu istemruha
Vastustakaa kapitalismia! Vastustakaa kapitalismia!
Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD
Jonne spurdo :D Jonne spurdo :D
Ipa metsästelemässä Ipa metsästelemässä
Punk is dad Punk is dad
Pablo essobar Pablo essobar
Saisikos olla rintapaloja? Saisikos olla rintapaloja?
EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!! EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!!
Näin käy kun laittaa oreganoa ananaksettomaan pizzaan Näin käy kun laittaa oreganoa ananaksettomaan pizzaan
Liito-oravointia Liito-oravointia
Vitun ahvenanmaa :D Vitun ahvenanmaa :D
Oletitko juuri pihvin raaka-aineen? Oletitko juuri pihvin raaka-aineen?
 824 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 15.08.2019 02:52:26
[ + 1 - | ]

hd versio TampereenTeron jääkaapista

[33157] [0.jpg] [0.17 MB] [1280x960] [] []
0.jpg

jääkaappi

(40)  · 

tampereen

(17)  · 

tero

(24)
15.08.2019 08:37:44
#235840 [+-] Piilota Suosittele

Kuka helvetti pystyy noita yli 5.5% kaljoja juoda? No siis yks on ok ehkä joo, mutta ite meen ainakin ihan tööt, jos juon humalat jopa 5.5%. Viime saunareissulla join kaks normaalia 0.568L kolmosolutta, ja eka jo nousi päähän reippaasti.

15.08.2019 15:01:51
#235936 [+-] Piilota Suosittele

Kevyt ruokavalio. Kananmunia ja viinaa. Kananmunat ovat kyllä ihan terveellisiä. En silti vaihtas jääkaappiemme sisältöä kun mulla on joku kuus laatikkoa kolmos-vettä siellä ja ihan ruokaakin. Ei viinaa ollenkaan mutta dildo jäähtymässä.

[ 12 viestiä | ]