>>258185 Voi töissäkin olla kivaa. Etukuormaajalla viimeks sai olla tarkkana ja pyyhkiä ikkunoita huurusta, mutta ei se perseestä ollut. Piti vaan vähän varoa porukkaa ja tavaroita pakkasessa kun heti aamusta lähettiin, ja siinä liikutellaan kuitenkin 12 000kg:n ruoskaa (vai olikohan se 18 tonnia) etkä nää eteen etkä taakse, on hermot melkein yhtä kireällä kuin jos istuisit vaihdekepin päälle parikyt kertaa "vahingossa".
[
7 viestiä
|
]
⭰
Munalla aamuun
Joulu on peruttu
On Jumalan suunnitelma tällainen
Vangit hunningolla
Kysymys
Ryssälän statistiikkaa
corporate bullshit
Korruptio
Bonnie Tyler - Total Eclipse of the Heart
Olikin persu
IF YOU NEVER WANT TO GET LAID AGAIN, DO THIS TO YOUR GIRLFRIEND