Tuonhan voisin vaikka laittaa kukkaruukkuun Tuonhan voisin vaikka laittaa kukkaruukkuun
Hauskaa tivolissa Hauskaa tivolissa
Paljon onnea Muhammed! Paljon onnea Muhammed!
Find the little man in the boat Find the little man in the boat
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
Kaali parempaan piiloon Kaali parempaan piiloon
Seuran hakua tositarkoituksella Seuran hakua tositarkoituksella
boing boing
Kuumaa rasvaa Kuumaa rasvaa
Uskomattomat beduiinit Uskomattomat beduiinit
Säkkituoli Säkkituoli
Korkkiviesti Korkkiviesti
Sokerimassan lähettäjä Sokerimassan lähettäjä
Strike a pose :3 Strike a pose :3
Luottamus menetetty Luottamus menetetty
Kirjoutusverhiitä Kirjoutusverhiitä
Kaikkea ajateltu Kaikkea ajateltu
Upi ihan hämiillään, ei lähestymiskieltoa Upi ihan hämiillään, ei lähestymiskieltoa
Vanhanen Vanhanen
Minun lapsuudessani Minun lapsuudessani
Puistolelu Puistolelu
Läskibasso Läskibasso
Boing boing Boing boing
Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti
 692 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.84 MB, 1 tiedosto, 23.06.2019 11:39:53
[ + 8 - | ]

ei saa nauraa >:3

[31052] [0.mp4] [0.84 MB] [480x854] [] []

kissanpentu

(294)  · 

suihku

(84)  · 

pesu

(61)  · 

tippui

(9)  · 

lipsahti

26.10.2020 20:38:14
#403328 [+-] Piilota Suosittele

>>403326

Räyh! >:3


Hän on komea poika <3 ;3

On ne kyllä jäätäviä lihaskimppuja ja täynnä teräaseita ja puruvoimaa, helpompi vääntää toisen huumonin kanssa kuin 5-6 -kiloisen taistelugarvaballon :333

26.10.2020 20:48:41 | 20:49:42
#403338 [+-] Piilota Suosittele

>>403333

Ne on vain tehtävä, vaikka vastustus onkin hurja. Jihuu tulee jo viimeistään seuraava päivänä, koska kissojen pitkäkestoinen muisti keskittyy lähinnä tiettyjen piikkiärsykkeiden äärelle. :3

Edit: ja kuin ihmisetkin niin kissojen tehdessä jotain noin puoli vuotta niin siitä muodostuu jo tapa

26.10.2020 21:02:34 | 21:03:29
#403343 [+-] Piilota Suosittele

>>403338

Vastuulliset kissanhuumonit ovat vastuullisia 👍

Börheät ovat vähän kuin lapsia, joille pitää selittää että miksi pitää tehdä koulutehtävät ja miksi ei voi olla karkkia ruuaksi :3

Onnellinen olotila tuo kultakalan muisti, ei sitten omatuntokaan soimaa kolttosten jälkeen ;3

Ja huumonkamu saa näennäisen börtteytensä anteeksi <3

[ 8 viestiä | ]