Mitä vittua minä luen Mitä vittua minä luen
Suklaa silmä baby Suklaa silmä baby
Virgin swede & chad finn Virgin swede & chad finn
Joka world of tanks tiimi Joka world of tanks tiimi
Muinaista persialaista viisautta Muinaista persialaista viisautta
Cuddle Weather :3 Cuddle Weather :3
Kim-kollaasi 3 Kim-kollaasi 3
työnnyn työnnyn
Satiiria by Pawel Kuczynski Satiiria by Pawel Kuczynski
Herra kersantti Herra kersantti
Uusi resepti Uusi resepti
Lampaita Lampaita
Crack hen Crack hen
Ei ole aikaa tauoille Ei ole aikaa tauoille
Luvatonta kuhnuriromanssia Luvatonta kuhnuriromanssia
Ammattimies Ammattimies
Contio Cen Lasta Mielii Contio Cen Lasta Mielii
Luolastolaisen perjantai Luolastolaisen perjantai
Paras gmod video ikinä Paras gmod video ikinä
Enkelipylly Enkelipylly
you little bitch you little bitch
Stars Stars
Video pelit on vaarallisia Video pelit on vaarallisia
Mitä sinä sanoit, neekeriankka?! Mitä sinä sanoit, neekeriankka?!
 831 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 03.05.2019 15:57:55
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 03.05.2019.

Minkä apina nyt itselleen voi

[29092] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [695x766] [] []
tiedosto.jpg

musta

(115)  · 

usa

(202)  · 

väkivalta

(25)
03.05.2019 16:40:41
#197312 [+-] Piilota Suosittele

>>197273 Oon ihan samaa mieltä, jatkuva rinkirunkkaaminen ja öyhötys lähinnä rupeaa kyllästyttämään. Osalla käyttäjistä tunnu olevan muuta persoonaa kun öyh öyh maahanmuuttajat sitä öyh tätä hehe tuota.

03.05.2019 16:48:35 | 16:48:58
#197321 [+-] Piilota Suosittele

>>197316 Jos nämä öyhötyskuvat ja tilapäivitykset saa piilotettua siten että ei tarvitsisi kaikkia käyttäjiä laittaa suodatukseen ja että suodattaa vaikka kuvia ei lisättäisi suoraan millekkään tietylle niitä varten tehdylle kanavalle niin kerro toki

03.05.2019 16:52:52
#197325 [+-] Piilota Suosittele

>>197312 Joillakin on sentään persoona, kun taas osalla näyttää olevan se vielä hakusessa, kun multiaccounteilla esitetään miestä, naista tai välillä jotain elukkaakin.

04.05.2019 09:09:58
#197768 [+-] Piilota Suosittele

197738 eri asia on huumorilla ja sillä että postataan joka päivä 5 iltalehden linkkiä ulkomaalaisten tekemistä rikoksista. En kannata sensuuria mutta kyllä se nyt syö sivuston viihtyvyyttä ja uusien käyttäjien sivustolle saamista kun kaikki asiat pyörii jonkun politiikan tai maahanmuuton ympärillä.

04.05.2019 13:00:59
#197822 [+-] Piilota Suosittele

197816 tää kans on yks vitun argumentti "ei oo pakko kattoo jos et halua" :D En oo suvakki, oon enemmän tätä hallitsematonta maahanmuuttoa vastaan. Mut mitä aattelit saavuttaa sillä että postaat jonkun mamuun liittyvän uutisen? Tää menee aina samalla kaavalla ensin rinkirunkkaillaan keskenään näiden samojen 10 kaverin kanssa öyh öyh kun on hirveää lintukoto pilalla miksi näitä ei poisteta maasta öyh öyh, sitten antero tulee laittamaan tilastoja joita kukaan ei edes katso, norjalainen saattaa hieman vittuilla jostain mutta nämä sitten peittyykin nopeasti kaikkien muiden öyhötyksen alle, tätä jatkuu päivän ajan kun porukka hakkaa päätään seinään saavuttamatta yhtään mitään.

04.05.2019 13:03:38 | 13:06:28
#197824 [+-] Piilota Suosittele

197816 nuo kissakuvat sentään yrittää olla hauskoja vaikka täyttä paskaahan ne yleensä ovatkin, ja sonic trendaa nyt, siks sitä on niin paljon, ei oo pakko kattoo jos et halua :D:D:D:D plus voi itse toki osallistua sivuston parantamiseen postaamalla hauskoja erilaisia kuvia eikä vaan valittaa kun muut ei osaa postata oikein.


ps. muutenki täällä on niin vähän käyttäjiä että 2 ihmisen yleisö jollekin tietylle genrelle on ihan suhteellisen iso osa kaikista, veikkaisin että se on prosentuaalisesti jopa enemmän kun vaikka joku redditin 10 000 ihmisen subreddit

04.05.2019 14:20:11
#197860 [+-] Piilota Suosittele

197833 Muuten hyvä sivusto mutta liikaa politiikkaa. Täällä about vaan ne henkilöt ja samat jutut joiden ansiosta nappulakin rappeutui ja kuoli

[ 26 viestiä | ]