Mitä vittua Mitä vittua
Nyt kaikki leikkikentille tekemään tuttavuutta :) Nyt kaikki leikkikentille tekemään tuttavuutta :)
"Tee se!" ;___; "Tee se!" ;___;
nyt loppu kehitys vammailu nyt loppu kehitys vammailu
Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
ES on parasta kuumana ES on parasta kuumana
Chocobo maalaamo Chocobo maalaamo
Keep on rollin' Keep on rollin'
suurpedon metsästystä suurpedon metsästystä
Uutta Ryppyä Uutta Ryppyä
Räjähti Räjähti
Uusbörhismin akolyytin päähine Uusbörhismin akolyytin päähine
Doggontai Doggontai
Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa Aku Ankka -sarjikset pähkinänkuoressa
Väsynyt miko ja hänen komainu Väsynyt miko ja hänen komainu
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
Internet is for porn birb edition Internet is for porn birb edition
Kuumotukset tehosekoittimesta Kuumotukset tehosekoittimesta
Nainen ratissa Nainen ratissa
Emma Emma
VR pelaamista VR pelaamista
KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN KAIKKI MAAILMAN VALTA ON MINUN
Ooooooh just sloppin' it all in, mate Ooooooh just sloppin' it all in, mate
Ratsastusta Ratsastusta
 1 009 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.29 MB, 4 tiedostoa, 28.04.2019 15:02:27
[ + 1 | ]

AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi)

[28759] [Aktiivisten-kayttajien-salaisuus-osa-13-(Ukkostimi,-ke-20.10.201] [0.74 MB] [640x2345] [] []
Aktiivisten-kayttajien-salaisuus-osa-13-(Ukkostimi,-ke-20.10.201
[28758] [Aktiivisten-kayttajien-salaisuus-osa-14-(Ukkostimi,-pe-14.1.2011] [1.04 MB] [640x2345] [] []
Aktiivisten-kayttajien-salaisuus-osa-14-(Ukkostimi,-pe-14.1.2011
[28757] [Huumorinsuojelijat---OSA-1-(Ukkostimi,-to-20.1.2011).jpg] [0.28 MB] [640x922] [] []
Huumorinsuojelijat---OSA-1-(Ukkostimi,-to-20.1.2011).jpg
[28756] [Huumorinsuojelijat---OSA-2-(Ukkostimi,-ke-26.1.2011).jpg] [0.24 MB] [640x922] [] []
Huumorinsuojelijat---OSA-2-(Ukkostimi,-ke-26.1.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

paint

(334)  · 

aktiivinen käyttäjä

28.04.2019 15:04:28
#195175 [+-] Piilota Suosittele

Tämä ei enää jatkunut tai en löytänyt sille jatkoa, ylläpidon tekemä piilottamisen johdosta...
Huomenna selviää, miten Nuuskamuikkunen ja Muumipeikko päätyivät sarjaan!

28.04.2019 19:17:53
#195282 [+-] Piilota Suosittele

>>195175 Hnngh. Oli sitten pakko taas lähettää näitä pienennettyjä versioita, joista ei näe lukea tekstejä /___\

Vois itse lähettää täysikokoiset versiot, jos vain löytäisin ne jostain huonosti järjesteltyjen kansioideni kätköistä. Tiedän kuitenkin varmasti, että ne on mulla jossain.

28.04.2019 20:13:35
#195309 [+-] Piilota Suosittele

>>195282
Kyllä minusta näistä kaikista lähettämistäni AKS ja Huumorinsuojelijat -sarjakuvista on tekstit luettavissa...
Jos tuota yhtä puhekuplaa mietit, niin siinä lukee:
"Yks päivä oltiin makenkaa tuol kaupas hinkkaas tuplapottii, nii kaupan huora laitto koneet kii, ku oltii muka liian nuorii"

29.04.2019 00:54:28
#195407 [+-] Piilota Suosittele

>>195309 kai ymmärrät että autismilla tai automaatiolla kaikki keräämäsi tuotokset on oletuksella samanlaista pikselikökköä, koska selaustila pakkoskaalasi kaikki nappulan kuvat 640 pikselin leveyteen? isompien kuvien kohdalla oli vain parempi hakea zoomista 100% suhteen kuva.

oli jaloa yrittää säilöä "koko nappula" mutta kusit koko homman. sori nyt.

29.04.2019 10:00:12
#195461 [+-] Piilota Suosittele

>>195407
Ymmärrän, kuitenkin asiaa on vaikea enää muuttaa, kun NN on kuollut lopullisesti. Sanonpahan vielä kerran, että hakemalla aina isomman kuvan sieltä suurennuslasin kohdalta olisi hidastanut säilömistyötä, jolloin osa kuvista olisi saattanut jäädä pois (joka olisi voinut olla hyvä?).

29.04.2019 17:30:54
#195558 [+-] Piilota Suosittele

>>195461 puhtaasti tiedon säilömisen kannalta ei olis ollut. mutta et kai ihan oikeasti ole käsin tallennellut kaikkea? me ollaan jäbien kanssa aavisteltu että sulla oli scripti tai jotain, koska ihan hullun hommaa ottaa käsikopelolla satoja ja tuhansia medioita. itelläkin vaan oman feivoritti-kanavan sisällöt tallessa

29.04.2019 20:50:26
#195663 [+-] Piilota Suosittele

>>195558
Usko tai älä, vuoden 2017 syksystä aina kevääseen 2018 pläräsin Nappulan kuvia ja mieluisimpien kohdalla klikkailin "Tallenna kuva nimellä" jne.
Hullu tai ei, koen olevani tyytyväinen tähän pieneen mutta rikkaaseen saaliiseeni :)

[ 10 viestiä | ]