Oikea kissanainen!? Oikea kissanainen!?
Letku Letku
hmm hmm
Aina on hyvä keli juoda Aina on hyvä keli juoda
"Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller "Tuu käymää mun luolassa." -Ystäväsi Hagriller
snäp snäp
Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3 Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3
Mutta kun töissä ei katso pippelityttöjä Mutta kun töissä ei katso pippelityttöjä
vau vau
Viimeiset pokemon jutut Viimeiset pokemon jutut
Poikapartiolaiset Poikapartiolaiset
"Sä oot jo tuhannen pillun päreinä" "Sä oot jo tuhannen pillun päreinä"
poliisimestari poliisimestari
Kuinka puolustautua Kuinka puolustautua
Pullat kunnossa Pullat kunnossa
Kylän paras pensas :3 Kylän paras pensas :3
Ilkka possu Ilkka possu
Jahas, mitä meillä tänään on? Jahas, mitä meillä tänään on?
Kirottu Todd Howard Kirottu Todd Howard
Helsinkiläisten alarotu Helsinkiläisten alarotu
Ei sinne Ei sinne
Gibby ja Kim, parhaat kaverit Gibby ja Kim, parhaat kaverit
Juna kulkee vaan... Juna kulkee vaan...
Musiikki on aikansa kuva Musiikki on aikansa kuva
 743 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 24.04.2019 21:35:15
[ + 3 - | ]

Filosofinen diskursio

[28542] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [627x548] [] []
tiedosto.jpg

ltl

 · 

hylsy

 · 

panos

 · 

patruuna

 · 

filosofia

(10)  · 

yhteiskuntatieteet

24.04.2019 21:38:06
#193534 [+-] Piilota Suosittele

Description:
Löytyi Jyväskylän filosofian ja yhteiskuntatieteiden laitoksen takaovelta eilen. Muistan jotain talojen valtauksia tapahtuneen kymmenkuntavuotta sitten. En arvannut näin hurjista hommista olleen kyse kun vieläkin näitä hylsyjä löytyy.

16.05.2019 14:51:33
#202608 [+-] Piilota Suosittele

202596

Ei tarvi pumpulilla pyyhkiä mun kyyneliä. $1 hinnassa per paukku niin on tää vähän harvinaisuus. On noi omat FMJ 6,5x55 paukut samaa hintaa, mutta niillä nyt saa sentään saaliin mukaan niin ei jää vaan harjotteluksi.

16.05.2019 15:00:47 | 15:04:39
#202612 [+-] Piilota Suosittele

202609

Ei jää kauheesti syötävää jos sellasella paukauttaa teertä plus kielletty siviilikäytössä. Puolivaippanen varmaan maksais maltaita myös jos ei ite panosta.

[ 8 viestiä | ]