Käärme ja Pekoni Käärme ja Pekoni
läski paska ja muuttaa maalle läski paska ja muuttaa maalle
Clyde Canyon Clyde Canyon
ketjukolari ketjukolari
veitsennuolija22 veitsennuolija22
Sinne menee eläkerahat Sinne menee eläkerahat
pehmein saalistus ikinä :3 pehmein saalistus ikinä :3
Sylikoiro Sylikoiro
Käykää koulua junnut! Käykää koulua junnut!
mielipide mielipide
korttitemppu korttitemppu
Itäsaksalaiset tytöt pissalla Itäsaksalaiset tytöt pissalla
tietoisku tietoisku
Seksikäs lego Seksikäs lego
epäileväinen epäileväinen
Beer O'clock Beer O'clock
Matemaattista Matemaattista
Editoi kännykällä Editoi kännykällä
Musteet pöksyihin Musteet pöksyihin
en oo iha hetkeen ollu näin transvenstiitti en oo iha hetkeen ollu näin transvenstiitti
Neik paita Neik paita
herr22 herr22
Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa
Raaaawwwr! Raaaawwwr!
 602 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 16:17:49
[ + 1 | ]

Joku peli

[28461] [ttrjzcmp.mp4] [0.26 MB] [298x298] [] []

matopeli

23.04.2019 16:23:44
#192951 [+-] Piilota Suosittele

Sanoisin että venäläinen aimbotti saatana, mutta olen seurannut vierestä kun Nokia 3210:llani haluttiin pelata jatkuvasti.

23.04.2019 17:46:28
#192983 [+-] Piilota Suosittele

>>192974
Tool-assisted speedrun

(piti googleilla)
Se on homoille ja idiooteille suunnattua toimintaa. Mahdollisesti myös luusereille, pelin beta-testaajille, ja kehittäjille.

Muuten en arvosta cheattaamista missään muodossa.

23.04.2019 18:28:57
#193003 [+-] Piilota Suosittele

>>192983 En laskisi sitä cheattaamiseksi koska sille on aivan omat kategoriansa. TASsin tekeminen on myöskin usein erittäin aikaa vievää puuhaa ja kontributoi useimmiten vielä oikeisiin speedrunitaktiikoihin sen verran että sen avulla löydetään glitchejä joiden avulla legittiä speedrunia saadaan parannettua. Plus viihdyttävää katsottavaa.

23.04.2019 18:35:06 | 18:37:10
#193008 [+-] Piilota Suosittele

>>193003
Meinasit yksinpeliä? No siinä se on ok. Moninpelissä ei, ellei se ole vaikkapa co-op, ja/tai vastustaja/kanssapeluri hyväksy sitä.

Meni hermot lag-cheatterin kanssa yhessä matsissa.

e:i se yksinpelissäkään aina ok ole.

[ 9 viestiä | ]