Hyvän roolin teki. Katoin just eilen pätkän. Vähän liian pitkä, ja yrittää kertoa siitä kuinka neekereitä kaltoinkohdellaan, mutta vaikka joukossamme on rasisteja, on heidän joukoissaan lähes jokainen tyyppi rasisti.
Sitäpaitsi jos lukasis vähän tilastoja, huomais miksi on rasisteja valkosissakin. ~50% vangeista jenkeissä on mustia, ~20-30% latinoja, loput valkosia tai muita. -Nahka-Hattu
[
2 viestiä
|
]
⭰
ransu
Hei Josuke!
Sebu vai yle?
Suomi nousuun
Yle propagandaa taas 6.
Median propagandaa.
perinteikäs saksalainen uudenvuodenvietto
suuri ja mahtava
Yle propagandaa taas 7.
Yle propagandaa taas 23.
Stressin eliminointi
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.