Keltiö näin tuttavallisemmin Keltiö näin tuttavallisemmin
ihana nainen ihana nainen
domo nipsu domo nipsu
Isot erot. Isot erot.
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Somalit jäävät Suomeen Somalit jäävät Suomeen
Naiset ennen Naiset ennen
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
gäsi irdi gäsi irdi
everything went better than exp expectede everything went better than exp expectede
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
Hehe Hehe
Pieruperse Pieruperse
Kaljantai Kaljantai
Totuus Totuus
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
mässyt mässyt
Pihamenninkäinen Pihamenninkäinen
putoaminen putoaminen
Muutama kuva 21. Muutama kuva 21.
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
Tyhmä iinee Tyhmä iinee
Vihreä pyöräjäbä taas! Vihreä pyöräjäbä taas!
link22 link22
@-
 841 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.57 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 09:21:24
[ + 5 - | ]

Mestarin päivä 14.4 2019


mestari

(37)  · 

jussi

(53)  · 

halla-aho

(72)  · 

persu

(150)
14.04.2019 13:13:48 | 13:14:10
#187560 [+-] Piilota Suosittele

Erikoista henkilöpalvontaa. Jossain putinlandiassa tämän voisi ymmärtää, mutta että Suomessa. Ei täällä yksittäinen henkilö pysty juuri asioihin vaikuttamaan ja helvetin hyvä niin.

15.04.2019 23:05:49 | 23:07:34
#188878 [+-] Piilota Suosittele

>>187956
"Antiikin Kreikan Ateenassa idiootti oli henkilö, joka ei osallistunut julkiseen elämään kuten demokraattiseen kaupungin hallitsemiseen, mitä pidettiin vapaiden miesten velvollisuutena. Hellenistisessä Egyptissä idiootti tarkoitti sotilasta. Merkitys oli johdettu lyhentämällä sotilaiden palkat maksaneesta viranomaisesta idios logoksesta eli kuninkaallisesta kassasta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Idiootti
"Antiikin Kreikassa idiootti oli "yksityinen ihminen" (kreikan kielen "idios") eli kansalainen, jolla ei ollut sananvaltaa yhteisissä asioissa kuten politiikassa. Myöhemmin merkitys muuttui tarkoittamaan "oppimatonta ihmistä", ja juuri tässä mielessä augustiinilaismunkki sanaa käytti. Jeesuksen opetuslapsethan eivät olleet kirjanoppineita, vaan tavallisia kansalaisia.
"
https://www.pohjalainen.fi/mielipide/kolumnit/idiootin-historia-1.195347
Tsemmosta

[ 9 viestiä | ]