kyylä kyylä
Ämmät rivissä Ämmät rivissä
vituttas varmaa herätä vituttas varmaa herätä
Saksa Saksa
rottailu on parasta reggae rottailu on parasta reggae
Jee! Sus tulee! Jee! Sus tulee!
Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset - Miksei täällä humppa soi?
Erkki Erkki
saattaa olla vähän jyrkkä saattaa olla vähän jyrkkä
VELI!? VELI!?
Hyndai ruikkii nesteitä :D Hyndai ruikkii nesteitä :D
tuuman senttispede tuuman senttispede
How nigger factory works How nigger factory works
Huomenta Huomenta
kovat bileet kovat bileet
bendele bendele
sienen alla sienen alla
Metsatöll, WRC 2020 Estonia, "Koduhiite kaitsel" Metsatöll, WRC 2020 Estonia, "Koduhiite kaitsel"
saatanan mikko mallikas saatanan mikko mallikas
Pois tieltä Pois tieltä
lets play game lets play game
Facts Facts
Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover) Mega Man 11 - Menu (YM2612 Cover)
Pääsiäis munastajat Pääsiäis munastajat
 1 196 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 13.04.2019 16:17:12
[ + 3 | ]

Palveleva koiro

[27728] [171685.jpg] [0.14 MB] [968x1206] [] []
171685.jpg

koira

(1228)  · 

eläimiinsekaantuminen

 · 

kuvottavaa

 · 

lynn lew

25.02.2021 18:27:42
#441961 [+-] Piilota Suosittele

>>187007
Wanha viesti mut vastaan silti. Eläimiin sekaantuminen oli laillista suomessa öö? Oliko 2019 vai 2018 kun lehdessä oli juttu että nyt kielletään. Anyway, vaikka tuolloin joku ois koiraansa pannut niin ainoa asia josta vois vetää käräjille on eläinrääkkäys. Naisen kohdalla lähes milloinkaan se ei ole mennyt läpi, mutta prosentit voittaa oikeudenkäynti nousee ekspotentiaalisesti jos kyseessä on mies. Ja nyt kysyt varmaan mistä tiedän tai nussinko itse eläimiä? Ei, tykkään vain turreista sekä luen uutisia. Kuten esimerkiksi se mies Oulussa, joka meni vieraaseen sikalaan karjun nussittavaks. (Jep, sika pani) Esimerkiksi siinä keississä spekuloitiin paljon lakipykäliä, syyllistyikö se mies rikokseen vai ei? Ukkeli kuitenkin kerkes housut kintuissa livistää, joten mitään käsittelyä ei asiassa tullut.

25.02.2021 19:36:38 | 19:37:43
#442016 [+-] Piilota Suosittele

>>442011
Aaaaaaaaaaa........
No, siin tapauksessa, öö. Kunnianloukkaus ja nettikiusaaminen. Voi voittaa, mutta korvaukset ovat todella pieniä. Enemmän korvauksia saat, jos mä lyön sulta nenän paskaks niin että luut murtuu, sekä sulle jää elinikäinen kosmeettinen haitta. Niistä saa korvauksia aika hyvin, mutta pelkästä pahoinpitelystä saa yleensä satasia. Todella harvinaista että tonniin nousee, ellei teko ole törkeä. Tällä aspektilla luulisin, että syytetty selviää sakoilla, sekä korvaukset uhrille joko mitättömät taikka ei ollenkaan.

[ 14 viestiä | ]