Fontti Fontti
minä en ole tehnyt mitään väärää :3 minä en ole tehnyt mitään väärää :3
KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America
Carbon monoxide man Carbon monoxide man
Sushia Sushia
pierase pussiin pierase pussiin
Tää kertoo paljon yhteiskunnasta Tää kertoo paljon yhteiskunnasta
kaksinpeli kaksinpeli
Fingerpori Fingerpori
heiluu :3 heiluu :3
Tuletko kahville ; ) Tuletko kahville ; )
Cyberpunk Luolasto - Rape Van Cyberpunk Luolasto - Rape Van
Mitä tähänkin nyt voi sanoa? Mitä tähänkin nyt voi sanoa?
perse perse
we need this we need this
Timo Timo
Odota hetki, käyn paskalla Odota hetki, käyn paskalla
Vassareiden evoluutio Vassareiden evoluutio
wtf >:/ wtf >:/
räikköne räikköne
Todella hyviä kysymyksiä Todella hyviä kysymyksiä
Jännää elokuvailtaa :3 Jännää elokuvailtaa :3
Onnea uudelle yritykselle Onnea uudelle yritykselle
Achmed Achmed
 1 195 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 13.04.2019 16:17:12
[ + 3 | ]

Palveleva koiro

[27728] [171685.jpg] [0.14 MB] [968x1206] [] []
171685.jpg

koira

(1228)  · 

eläimiinsekaantuminen

 · 

kuvottavaa

 · 

lynn lew

25.02.2021 18:27:42
#441961 [+-] Piilota Suosittele

>>187007
Wanha viesti mut vastaan silti. Eläimiin sekaantuminen oli laillista suomessa öö? Oliko 2019 vai 2018 kun lehdessä oli juttu että nyt kielletään. Anyway, vaikka tuolloin joku ois koiraansa pannut niin ainoa asia josta vois vetää käräjille on eläinrääkkäys. Naisen kohdalla lähes milloinkaan se ei ole mennyt läpi, mutta prosentit voittaa oikeudenkäynti nousee ekspotentiaalisesti jos kyseessä on mies. Ja nyt kysyt varmaan mistä tiedän tai nussinko itse eläimiä? Ei, tykkään vain turreista sekä luen uutisia. Kuten esimerkiksi se mies Oulussa, joka meni vieraaseen sikalaan karjun nussittavaks. (Jep, sika pani) Esimerkiksi siinä keississä spekuloitiin paljon lakipykäliä, syyllistyikö se mies rikokseen vai ei? Ukkeli kuitenkin kerkes housut kintuissa livistää, joten mitään käsittelyä ei asiassa tullut.

25.02.2021 19:36:38 | 19:37:43
#442016 [+-] Piilota Suosittele

>>442011
Aaaaaaaaaaa........
No, siin tapauksessa, öö. Kunnianloukkaus ja nettikiusaaminen. Voi voittaa, mutta korvaukset ovat todella pieniä. Enemmän korvauksia saat, jos mä lyön sulta nenän paskaks niin että luut murtuu, sekä sulle jää elinikäinen kosmeettinen haitta. Niistä saa korvauksia aika hyvin, mutta pelkästä pahoinpitelystä saa yleensä satasia. Todella harvinaista että tonniin nousee, ellei teko ole törkeä. Tällä aspektilla luulisin, että syytetty selviää sakoilla, sekä korvaukset uhrille joko mitättömät taikka ei ollenkaan.

[ 14 viestiä | ]