Maat hahmoina Maat hahmoina
deifiointi deifiointi
jonnet ei muista jonnet ei muista
joistakin tavoista ei pääse eroon joistakin tavoista ei pääse eroon
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Valehtelu a'la demari. Valehtelu a'la demari.
syyllinen syyllinen
paska perse pillu pornolehti paska perse pillu pornolehti
Kiteellä Kiteellä
Liittykää mun lahkoon! Liittykää mun lahkoon!
Paras natsi Paras natsi
Boomerit Boomerit
kepponen kepponen
Kalevalatalo Kalevalatalo
pixelöity pekoni pixelöity pekoni
suomen rakentajat suomen rakentajat
puu puu
Seksipupusilleni tiedoksi Seksipupusilleni tiedoksi
Mörkö Mörkö
nigerialaiset datanomit töissä nigerialaiset datanomit töissä
E-sana E-sana
Alko Alko
Uusi mies Uusi mies
minä nyt juon minä nyt juon
 747 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 19:09:28
[ + 2 | ]

Dominoefekti

[27566] [0.gif] [0.99 MB] [400x300] [] []
0.gif

sarja

(6)  · 

patrick

(7)  · 

palikka

 · 

gif

(490)
13.04.2019 08:48:04
#186542 [+-] Piilota Suosittele

>>186510

Kuulostaa suomelta. Ei tarvitse enää tehdä kunnolla. Riittää, että vähän hutaisee sinne päin. Tämä pätee aika helvetin moneen asiaan. Itseäni kyllä vituttaa jos saan keikan ja oli duuni mitä tahansa ja tekisin sen vähän sinne päin.

Ehkä olen poikkeava, mutta en pidä siitä että teen homman johon minut on palkattu, huonosti.

13.04.2019 09:19:08
#186571 [+-] Piilota Suosittele

>>186542
Minä teen huolella aina jos mahdollista, ja virheistä oppii sitten joskus kantapään kautta. Mulla on monta kantapäätä.

Olen perfektionisti aina kun en juo. Juon usein nykyään.

Toimin tosin välillä tehokkaasti, kunhan työn jälki ei kärsi. Työkalut saivat kyllä sitten kyytiä kun raivasin metsää 18v:nä esim, mut sit niiden HUOLTO! HUOLTO APACHE!! :D

Kantapää opetti myös terottamisen tärkeyden.

[ 5 viestiä | ]