ihana nainen ihana nainen
sohva the hutt :D sohva the hutt :D
Helsingin tuhoaja Helsingin tuhoaja
Tuossa rapussa haisee paskalle Tuossa rapussa haisee paskalle
Mun fursoona Mun fursoona
Ipa ja mami viestittelee Ipa ja mami viestittelee
Pablo Escobar paikannettu Pablo Escobar paikannettu
Viinankätkijä osa 2 Viinankätkijä osa 2
San Andreas San Andreas
Vaikeaa Vaikeaa
Alaosaton postiasiakas Alaosaton postiasiakas
Markorepairs vs Parsa Markorepairs vs Parsa
Joulu mehtäkämpällä Joulu mehtäkämpällä
Kaikki lisäämään nyt! Kaikki lisäämään nyt!
kissavero :3 kissavero :3
et saa kastella minua :3 et saa kastella minua :3
"Minne se mun kiekko nyt lenti?" "Minne se mun kiekko nyt lenti?"
Synnytyksen käynnistys Synnytyksen käynnistys
KokoomuSS KokoomuSS
mama mama
huh huh mikä alotuskierros huh huh mikä alotuskierros
Onks täs turvatyynyt? Onks täs turvatyynyt?
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 8 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 8
Paint joulukalenteri luukku #1 Paint joulukalenteri luukku #1
 904 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 17:00:11
[ + 7 | ]

Ensimmäinen kuva mustasta aukosta

[27512] [blackhole.png] [0.24 MB] [1024x682] [] []
blackhole.png

musta aukko

(6)  · 

musta

(115)  · 

aukko

 · 

black hole

 · 

naurunappula

(682)
10.04.2019 19:24:35
#185253 [+-] Piilota Suosittele

>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!

10.04.2019 19:53:08 | 20:07:45
#185284 [+-] Piilota Suosittele

>>185253
Kyä näi o!
https://youtu.be/CXV9-uIEg8c


(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)

12.04.2019 05:48:18
#185926 [+-] Piilota Suosittele

>>185165
Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.

[ 13 viestiä | ]