>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!
(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)
>>185165 Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.
[
13 viestiä
|
]
⭰
Ylijäänyt mp4
grabula :DDD
Jonned ei pidä lätgästä :--DD
dr phil sarja kuva 2
Skinien paluu
Bandito
Tuukka Virtaperko -kokoelma 4
MacGyver vs. Tuksu
Kiimakallen paluu
paska sarjis (Mursuttaja, ke 11.12.2013)
Läski Paska strippiklubilla
mustanaamio menee grillille
Diskreetti
musta silmä
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
resisposse
The Harpoons!.jpg
Olen tosissani
spurdo :DDD
Soppa
Halusin vain tappaa poneja
Kalja on nestemäistä
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)
täs sarjikses pitää tietää kulttuurei ja falafel