olit väärässä olit väärässä
Ihana nainen Ihana nainen
Fengshuita kymmenkopeekkaisista Fengshuita kymmenkopeekkaisista
Mölli Mölli
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
Football derp Football derp
Terve Terve
Iltalehden lukemisen jälkeen Iltalehden lukemisen jälkeen
Saunasarjakuva Saunasarjakuva
Muhvinsilaulu Muhvinsilaulu
@hapsi_ @hapsi_
No? Vastaa nyt! No? Vastaa nyt!
jälleennäky :3 jälleennäky :3
Spurdon Puutarha Spurdon Puutarha
Rillit Rillit
Sotasankari Sotasankari
Opettavainen aapinen Opettavainen aapinen
Onneksi ei ole minun ongelma Onneksi ei ole minun ongelma
Sektor Gaza: Mne segodnja 30 let Sektor Gaza: Mne segodnja 30 let
Tasapainoista parkouria :3 Tasapainoista parkouria :3
Mahtava tunne! Mahtava tunne!
Iloinen Iloinen
Ratsastaja Ratsastaja
 909 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 17:00:11
[ + 7 | ]

Ensimmäinen kuva mustasta aukosta

[27512] [blackhole.png] [0.24 MB] [1024x682] [] []
blackhole.png

musta aukko

(6)  · 

musta

(115)  · 

aukko

 · 

black hole

 · 

naurunappula

(682)
10.04.2019 19:24:35
#185253 [+-] Piilota Suosittele

>>185218 Näin ne tiedemiehet on aina kusettanut tavallista kansaa ja eläneet herroiksi verorahoilla. Kaikki rahoitus tieteelle leikattava välittömästi nollaan ja tiedemiehet oikeisiin töihin. Kyllä sitä ennenkin on ilman tiedettä ja tiede ukkoja pärjätty. Maalaisjärki riittää ja elämän koulu on paras koulu. Kyllä jämpti on näin!

10.04.2019 19:53:08 | 20:07:45
#185284 [+-] Piilota Suosittele

>>185253
Kyä näi o!
https://youtu.be/CXV9-uIEg8c


(Mut oikeesti aika hieno uutinen ja saavutus tuo kuva. e. Muistan kun Ylen Umpimähkä-ohjelmassa, joskus vuonna 2004, Lorenz Backman kertoi, että ihminen ei oo koskaan nähnyt mustaa aukkoa. Se oli jotenkin yllättävää nuorelle knorille. Siitä asti oon venaillut kuvaa siitä.)

12.04.2019 05:48:18
#185926 [+-] Piilota Suosittele

>>185165
Ilman NN-logoakin tuo on roskaa. Se mikä siinä ympärillä näkyisi on vaan ydinfuusiossa olevaa vetyä. Lähinnä vetyä. Keskellä oleva olis sitten vaikka mutsis aukko, mutta tuo kuva on vain taiteilijan näkemys.

[ 13 viestiä | ]