:'I :'I
Viikon vitsi Viikon vitsi
Manaaja Manaaja
vilkun käyttö vilkun käyttö
Mäy! Mäy! Mäy! Mäy!
Jouluvalokarhu Jouluvalokarhu
ottaa etteen ottaa etteen
Chuck Norris Chuck Norris
Korttipeliturnaus Korttipeliturnaus
Maginot-linja Maginot-linja
anna pori anna pori
Etpä ollut aiemmin huomannut tätä. Etpä ollut aiemmin huomannut tätä.
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Jouluvalot asennettu Jouluvalot asennettu
Yo Dawg Yo Dawg
Sk8ttari Sk8ttari
Muutama webm 31 Muutama webm 31
ES ES
aadolf aadolf
Kalkkunan tarina Kalkkunan tarina
Mannet Mannet
Näin se vaan on! Näin se vaan on!
Hyvää olutta Hyvää olutta
Ossi juhlii Ossi juhlii
@-
 606 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 17.03.2019 13:02:05
[ + 4 | ]

Paha Putin

[26403] [0.jpg] [0.03 MB] [720x480] [] []
0.jpg

venäläishakkerit

 · 

sanomatalo

 · 

russofobia

17.03.2019 23:35:58
#172347 [+-] Piilota Suosittele

>>172109 Nii no hyvä sun sanoa tyäukkona maailman suurimman valtion (pinta-alaltaan) presidentille. Ei sillä et se ois sinne demokraattisesti päässy mut päässy kuiteski

18.03.2019 16:39:29
#172545 [+-] Piilota Suosittele

>>172410
Ei tiedustelupäälliköksi tulla mafiayhteyksillä.
Tosin siinä virassa kyllä varmastikin luodaan niitä yhteyksiä.
Putin oli Neuvostoliiton aikaan iso johtaja KGB:ssä. Mm. Suomi oli hänen vastuullaan ja Helsinki oli Kylmän sodan aikaan maailman vakoilupääkaupunki. Tai ainakin Euroopan.

[ 4 viestiä | ]