Setämiehelle <3 Setämiehelle <3
Pyörii Pyörii
KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa
ITALIAN SPIDERMAN ITALIAN SPIDERMAN
Sillä välin Trumppilassa Sillä välin Trumppilassa
Luolaston tytöille terkkuja Luolaston tytöille terkkuja
Ihana nainen Ihana nainen
Punish me! Punish me!
Hyvän mielen media Hyvän mielen media
Homopappa huoltoasemalla Homopappa huoltoasemalla
seksi apustaja seksi apustaja
Ostin veneen Ostin veneen
Tissi Tissi
Sandu Ciorba - Pe cimpoi Sandu Ciorba - Pe cimpoi
Tukipäivä Tukipäivä
Ei saanu töitä Ei saanu töitä
Paljasti itsensä Paljasti itsensä
Mitkä nämä on? Mitkä nämä on?
Lusikat lähti kanii Lusikat lähti kanii
Kahvimaitoa Kahvimaitoa
Poni pulassa Poni pulassa
Neekeri räppiä suomeksi Neekeri räppiä suomeksi
LGBT LGBT
Uusi ystävä Uusi ystävä
 757 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 19.11.2017 03:04:23
[ + 4 | ]

Duck

[2777] [20171119_020343.jpg] [0.02 MB] [640x580] [] []
20171119_020343.jpg

19.11.2017 03:50:40
#8215 [+-] Piilota Suosittele

>>8211 Ai sulla tulee tuollaisia. Itellä kans autocorrect muuntaa usein "moi, miten menee?"-lauseen muotoon "Odotan sua täällä jalat auki, tule ja ota." Siitä syntyy tosi kiusallisia väärinkäsityksiä.

[ 3 viestiä | ]